یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

واکسن آدرین و تحریم فلج اطفال

1392/5/24 13:37
نویسنده : نــگاری
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آدرین مامان

خوبی پسری؟ سر حالی؟ دیروز رفتیم واسه واکسن نه یه جا هزار جا از شنبه تا حالا قطره 

فلج اطفال نیست شده نیست. یکشنبه گفتن می یاریم تا اخر هفته نیاوردن که هیچی

همش هم می گن شاید حالا حالا ها نیاد. فقط سه گانه داریم می خوای حالا سه گانه

هم  بزن تا بعد. منم دیگه زد به سرم و گفتم مثل دفعه قبل می رم آزاد می زنم. اخه

دفعه قبلم بردم مطب دکترت زد بعد مامانم گفت خوب وقتی می تونی تو مراکز دولتی رایگان

بزنی چرا می بری مطب؟ منم گفتم ایندفعه ببرم مراکز دولتی که این داستان پیش اومد و باز

رفتیم پیش دکترت. هم واکسن زد هم چکاب ماهانه. ایندفعه خیلی از دفعه قبلم بهتر بودی

و اصلا هم نترسیدی و فقط یه گریه کوچولو کردی. تب نکردی و بی تابی هم اصلا. 

تازه کلی هم خنده تحویل همه می دادی. مرد شدی دیگه بزرگ شدی. اول کمپرس سرد کردم

دیدم درد نداری بی خیال کمپرس گرم شدم. مرسی پسر مامان خیلی خوب بودی

حالا می رسیم به وزن و قد و اینا

با 900 گرم افزایش وزن شدی 6900 قدتم 4 سانت افزایش داشتی شدی 64 سانتی من

دور سرتم 2 سانت. با اینکه از ماه قبل کم تر وزن گرفتی ولی دکترت کلی راضی بود

خدا کنه زود تر مشکل واکسن فلج اطفال حل شه گناه دارن بچه ها اخه

 

واکسن


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامي نسيم
24 مرداد 92 17:06
نگاري جون واقعا؟؟؟مركز بهداشت رفته بودي؟منم دو هفته پيش رفتم ولي داشتن اگه ديگه نياد چيكار كنيم
مــآمــآنــے
25 مرداد 92 11:53
وااااااا یعنی نیست؟ پس بچه هامون چی؟!
مــآمــآنــے
25 مرداد 92 23:43
آدرین و کی باید ببری واسه واکسن فلج اطفال؟ دیر نشه؟!
مامان آرشيدا قند عسل
26 مرداد 92 8:32
واي من فكر كردم تو ولايت ما اينجوريه انگار پس همه گير نمياد اينم خواهرزاده منم واسش اينجوري شد سه گانه رو زدن ولي قطره نيست اميدوارم زودتر مشكل حل بشه
مامان ازاده
26 مرداد 92 13:39
آخه عزیز دل خاله-خاله قبونت بره پسرم آمپولت زدن؟اکشالی نداله واسه خودت خوبه گلم-زودی خوب میشی پس بعدن ماها چکار کنیم اگه نبود؟
مامانی آرتین
26 مرداد 92 14:13
خیلی ناراحت شدم بچه های معصوم آخه چه گناهی دارن؟؟؟؟؟؟؟ عزیز دلم عاشق این جور خوابیدنتم
شیدا
26 مرداد 92 20:03
دکتر من از همون اول گفت قید مراکز دولتی بزن بیجاره اونایی که وضع مالیشون بده
مامان سهند وسپهر
27 مرداد 92 8:43
هزار ماشالا چقد نازههههه .تپلي خاله مامان نگاري جون ممنون كه به ما لطف داشتي عزيزم. نيني نازت و محكم بغلش كن و ببوس از طرف من. عزيزم.
مامان سونیا
27 مرداد 92 8:47
عجب پس واکسنم دیگه گیر نمیاد شاید اونم تحریم شده وقتی توی همه چیز وابسته به غرب هستیم بایدم توی تحریم باشیم و واکسن بچه ها گیرمون نیاد خوب خدا رو شکر که شما واکسن گل پسر رو زدید و بعدشم زیاد اذیت نشدید آفرین به این شاه پسر که گریه نکرده
عالمه مامان امیرحسین
27 مرداد 92 12:25
ببوسش این گل پسر نازو عزززززیزمبه ما هم سر بزن
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 مرداد 92 14:07
وااااای عزیزمممممم.... فرشته کوچولووووووووووووووووووووو
مهسا مامان صدرا جونی
28 مرداد 92 9:35
عزیزم شکرخدا که تونستی بزنی بالاخره. الهی فداش بشم من که اینقدر جیگره این پسر.چجوری هم خوابیده!
مامان مهسا
28 مرداد 92 10:47
سلام چه وب خوشگلی دارید به منم سر بزنید