یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

آدرین و ماهی ها

1392/6/13 22:06
نویسنده : نــگاری
559 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آدرین کوچولو خوبی پسرم؟؟؟؟

یکی از سرگرمی های شما تو خونه مامان جونی و باباجونیت( مامان و بابای خودم) آکواریومه

هر چند بیشتر ماهی هاش مردن یه چند تا ماهی معمولی توش مونده ولی واسه تو سرگرم 

کنندهاست. وقتی می بینیشون اروم می شی و گریه ات بند می یاد منم شعر ماهی های 

رنگارنگ و واست می خونم. شعری که تو ذوران کودکی حفظ کرده بودم.

گاهی اوقات با دست می زنی به شیشه و تلاش می کنی بگیریشون. منم بچه بودم بابا بزرگم

یه اکواریوم داشت و من همیشه رو مبل جلوی اکواریومه نشسته بودم و مدتها بهشون

نگاه می کردم.

اکواریوم

قلب

اکواریوم

لبخند

اکواریوم

 

تو حوض خونه ما..................ماهی های رنگارنگ

یالا و پایین می رن..............با پولکهای قشنگ

کلاغه تا می بینه ..................کنار حوض می شینه

کمین می گیره ...................می خواد ماهی بگیره

ماهی ها به زیر آبها میرن

کلاغ شیطون میشه زار و پریشون

کلاغ شیطون میشه زار و پریشون


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

☂ marjan ☂
13 شهریور 92 22:26
سلام نگار جونم!!!! بخدا تا دیدم نوشتی شعر ماهیا،قبل اینکه صفحه رو بیام پایین همین شعره اومد تو ذهنم! خیلی قشنگه!!! جون دلم! چجوری هم ماهیارو نگاه میکنه عزیز دلم!! رمزو خصوصی گذاشتم
مامان امیر محمد(وروجک مامانی)
13 شهریور 92 22:59
گلم اپم منتظزم تا بیای
مامان ازاده
13 شهریور 92 23:52
ای ماشالا خاله جونی-دیگه بزرگ شدی
اسماءღمامانه فسقلღ
14 شهریور 92 1:21
ای جونم مامان منم آکواریوم داره پس یه سرگرمی هست واسه فسقلی ها....
کاکل زری یا ناز پریییی
14 شهریور 92 9:52
الهیییییییییییی جونم منم شنیدم اکواریوم برای اعصاب و چشم بچه خیلی خوبههههههه به خاطر همون اکواربوم ارومش میکنه .قوربون لپ های اویزونشششششش
مامان ازاده
14 شهریور 92 13:13
نگار جون واست خصوصی گذاشتم-چک کن لطفا-ممنون مبشم جوابمو بدی
رضوان مامان رادین
14 شهریور 92 15:34
عزیزمممممممممم چقدر ماهی دوست داره پسملی...چه جالب اخه امروز داشتم همین شعر ماهی ها را با رادبن تمرین میکردم
رضوان
14 شهریور 92 17:08
سلام مامان جونی آدرین عزیزم من از خواننده های خاموش بودم ولی دیگه میخوام خاموش نباشم خوشحال میشم ب منم سر بزنید
مامان آرین
14 شهریور 92 19:25
قربون آدرین کوچولوی باهوش برم .چه کنجکاوانه ماهی ها رو تماشا میکنه.
مامان ازاده
15 شهریور 92 9:07
خصوصی گلم
ساره دختر خاله نفس
15 شهریور 92 13:27
سلام وب خوبی دارید به وب ما سربزنید نظر بدید.با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟
شیدا
15 شهریور 92 18:08
رمز برات تلگراف کردم این شعر تو رنگین کمان میخوننمنم هرروز گوش میدم
مامان ازاده
16 شهریور 92 1:20
اره عزیزم خریدم-نگار جون بابت همه چی ممنون-هی که نزدیک میشیم به زایمان استرسمم بیشتر میشه-ولی خوب الان یکم بهتر شدم
لیلا جواهری
16 شهریور 92 16:16
عزیزم ماشالا ماشالا ببوسش
مامان آنی
17 شهریور 92 20:12
ای جانم چه خوشگل نگاه میکنه
مامان بانو
18 شهریور 92 5:34
خخخخخخخخخ..... ببين پاهاشو چه جورى كشيده... الهيييييييييييييى بوووس واسه آدرين جونى
اتنا مامان نگین
18 شهریور 92 13:29
الهی دخملی ماهم خیلی دوست داره ومدام میگه بخریم .ولی من مخالفت میکنم
مامان اهورا
20 شهریور 92 0:51
چه نگاهی می کنه!!!!!!!!!!!!!!!!1عزیزم تو عکس آخر انگشت شستش خیلی بامزه است!!!!!!!!!!!!هههههههههههههههه