یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

اینگونه منکر خدا می شویم

1392/5/30 19:21
نویسنده : نــگاری
360 بازدید
اشتراک گذاری

ت

 

 

- برادر به چی فکر می کنی؟؟؟

- زندگی بعذ از تولد وجوذ داره؟ تو به وجود مامان اعتقاد داری؟؟؟ 

- نه من این چیزها رو باور نمی کنم من هیچ اعتقادی ندارم

تا حالا کسی مامان رو دیده؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان اهورا
31 مرداد 92 11:19
آفرین...جالب بود. آدرین ،خاله خوبی عسیسم؟؟قربونت برم.
عالمه مامان امیرحسین
31 مرداد 92 12:05
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا
مامان مهسا
31 مرداد 92 15:16
سلام اهورا کوچو لو من و مهسا خیلی دوست داریم
مرضی
1 شهریور 92 1:55
سلام نگاری دیگه ما رو فراموش کردیا پسرتم بزرگ شده ماشالا
رضوان مامان رادین
2 شهریور 92 0:30
خیلی پستت عالی بود خانومی...ممنون
مامی مینا
2 شهریور 92 9:52
خیلی جالب بود
مامان پوريا پهلووون كوچولو
2 شهریور 92 12:30
خيلي به دلم نشست .........
عرفان خان و مامان زهره
2 شهریور 92 18:08
سلام به همه مامانای عزیز و دوستای خوبم جدیدا یه طرحی از طرف یکی از دوستان پیاده شده که فوق العاده راحته و مفید برای یاد و شاد کردن عزیزایی که دیگه بینمون نیستن. یه گروه 30نفره تشکیل میدیم و هر نفر یه عزیزش رو ثبت نام میکنه (نام مرحومه / مرحومه + نام پدرش) بعد از تکمیل گروه یه برنامه براتون ارسال میشه که ماهانه هر نفر باید 1جزء قران و 1روز کامل نماز قضا و 1نماز آیات برای عزیزی که اسمش ذکر شده بجا بیاره. خوبیش اینه که 1ماه برای انجام اعمال فوق العاده کوتاه و ساده فرصت داریم. منتظرتون هستم عزیزای دل
مامان آنی
4 شهریور 92 8:04
کاکل زری یا ناز پریییی
4 شهریور 92 21:47
الهی فدای پسرمونننننننن عکس اول وبشششش منو کشتهههههههههههههههه گازش میگیرما نگارییییییییییییییییی
کاکل زری یا ناز پریییی
5 شهریور 92 17:38
نگار جون بی زحمت خصوصی رو چک کن
کاکل زری یا ناز پریییی
5 شهریور 92 17:39
نگار جونم میخواستم ببینم تو بارداریت سنوی سه بعدی رفتی؟؟بهم گفتن خطر داره نگران و دو دلم برم یا نه . اگه اطلاعی داری راهنمایی کنی ممنونت میشم
مامان یکتا
6 شهریور 92 8:44
سلام عزیز دلم خوفی داماد عزیزم بزرگ شده الهی خاله قربونش بره اره عزیز من برگشتم
يه مامان
9 شهریور 92 14:56
اي جون شازده پسر خيلي نازه اين عكس نوشته هم خيلي جالب بود