یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

آدرین و آویز در اتاق

1392/5/29 12:24
نویسنده : نــگاری
810 بازدید
اشتراک گذاری

ســــلام وروجــــــک مــامــان. خوبی؟

یکی از اسباب بازی های این روزها آویز در اتاقته. البته این آویز قبل از اینکه 

شما بیای و اونجا بشه اتاق شما اون اویز بوده و من خیلی دوستش داشتم. می گم داشتم 

چون امیدی به سالم موندنش ندارم. 

نمی دونی وقتی می بینیش چه ذوقی می کنی چه دست و پایی میزنی که ببرمت نزدیکش

بعدم می گیریشو می کشیش البته وقتی می گیریش توقع داری باهات همدست شیم و 

ببریمت عقب که یعد از اون فاصله ولش کنی.

تفلک آویزه. از جنس نی هم هست بیچاره داره می شکنه. ولی خوب چیکارت کنم وروجک 

منی دیگه. 

ادرین واویز

قلب

ادرین

قلب

ادرین


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ازاده
29 مرداد 92 13:22
ای شیطون-دهنشو ببین- آدم میخاد بچلونش
مــآمــآنــے
29 مرداد 92 13:40
شیطون بلا چه حالی میکنه با این آویزه خدا بیامرزتش(پیشاپیش برا آویز گفتم)
مــآمــآنــے
29 مرداد 92 13:46
نه گول خوردی 11 روز مونده اون روز شمار کنار وب دو روز جلوتر میره برای دلخوشی
اتنا مامان نگین
29 مرداد 92 15:03
الهی عزیزم,نمیدونم چرا بچه ها به بقیه چیزها بیشتر علاقه نشون میدن تا اسباب بازیشون,قربون اون چشات
اسما مامانه فسقل
29 مرداد 92 16:20
ای جونم چه پسلی وای خدا من دیگه باید بخورمش ایوای اویزه داره نفسای اخرو میکشه
عالمه مامان امیرحسین
29 مرداد 92 17:35
ببوسش این گل پسر قند عسلو
رضوان مامان رادین
29 مرداد 92 21:50
عزیزم چقدرررررر هم سعی کرده تمومشو با هم بگیره تو دستهای کوچولوش...هزار تاااااااا بوووووووووس
عرفان خان و مامان زهره
30 مرداد 92 1:21
سلام به آدرین عزیزم و مامان نگار مهربونش وای ماشاله پسملمون خوردنی شده و شیطون عکساش هلاکم کرد با اون دهن باز و نازش ببوسش و اسپند فراموش نشه مامانش
مامان آنی
30 مرداد 92 7:42
ای جانم شیطون کوچول موچول
مامان اهورا
30 مرداد 92 8:01
سلام خاله نگاری.ما هر چی می خوایم شما رو لینک کنیم نمیشه!!!راست کلیک و که قفل کردی!!!آدرس زیر عکسا هم واضح نیست...پس ماچی کار کنیم؟؟!! حالا فعلا"داداش آدرین مو یه بوس آبدارش کن بعد بیا بهمون بگو چی کار کنیم
معصومه
30 مرداد 92 11:27
ای جانننن دهنشو ببین چطوری بازش کرده جو جو..
مامان مهسا
1 شهریور 92 14:49
سلام خاله جون کلی مواظب فسقلی باش خیلی دوسش داریم
مامی مینا
2 شهریور 92 9:56
سلام نگاری جون ماشالله پسرت خیلیییییییییی بانمکه خدا حفظش کنه.چندبار اینجا اومده بودم اما بی نظر رفته بودم ماشالله پسملی انقدر نازه که دلم نیومد نگم.


مرسی عزیزم
مامان آرین
4 شهریور 92 23:19
سلام نگاری جون .قربون این آقا آدرین برم من.چه کیفی میکنه میتونه آویز رو بگیره وچقدر هم تلاش داره همشون رو داشته باشه تو دستای کوچولو.
شیدا
5 شهریور 92 2:16
معلومه خیلی شیطون میشه!!! مراقب خودت باش من عاااااشق آخرین عکس این صفحه ام! پست 4ماهگی آدرین
مامان ستايش
5 شهریور 92 14:07
چه نازي تو خاله. دوست دارم ماماني به ما م سر بزنيد خوشحال ميشيم. بووووس
آسمونی
6 شهریور 92 11:17
ایشالا همیشه تنش سالم باشه این نی نی کوچولوی نازنازی
مهسا مامان صدرا جونی
10 شهریور 92 15:34
واااای نگار.... از چشمای آدرین شیطنت میباره.....
مامان اهورا
23 شهریور 92 14:46
خيلي پسسسسسسسسسسر جيگري داري خدا برات حفظش كنه عزيزم ماشاله