یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

من مامان شدم هورااااااااااااا

1392/1/27 15:04
نویسنده : نــگاری
2,111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

جمعه 23/1/92 پسر مامان عشق مامان ساعت 12:30 ظهر به دنیا اومد

و تا الان که دیگه 4 روزش شده حسابی من و هم سرگرم خودش کرده

هم عاشق خودش 

یه خورده طول می کشه تا فسقلی مامان زمینی شه و عادت کنه 

فقط همین و می تونم بگم که شیرین ترین لحظه ها و دوست داشتنی ترین روزهایی

بود که گذروندم و پشت سر گذاشتم به همه درد ها و سختی هاش می ارزه

حالا می یام مفصل تعریف می کنم

واسه همه دعا کردم همه تونم یادم بودین

یطفسث

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان آرین
27 فروردین 92 19:24
وایییییییی الهی قربون این فرشته ناز ومعصوم برم من.قدمت مبارکه خاله جون.خوش اومدی گل پسر. نگاری جونم هزاران تبریک از طرف من وآرین کوچولو تقدیم شماباد.انشاالله خدا نگهدار نوگل خوشگلت باشه عزیزم.خدا روشکر که بسلامتی پسر نازنینت رو بغل گرفتی.خیلی ذوق کردم الان.زودی بیا میدونم سرت شلوغه اما دلمون تنگ میشه واسه پسر طلا.
مامان پوريا پهلووون كوچولو
27 فروردین 92 20:29
سلام وااااااي عزيزم قدم نو رسيده مبارك.........انشاالله قدمش پرازخيرونيكي باشه چقدر نازه جوووووووونم بوووووووووس نگار جان خوبين سر حالين ؟خداراشكر كه ني ني سالم بدنيا اومد حالا كجاشو ديدي كه هر ثانيه دلت غشو ضعف بره واسش
م خط خطی
27 فروردین 92 20:40
مبااااااااااااااااااااارکه ما هم هورااااااااااااااااااااااا من اون روز که زایمان داشتی کلی برات دعا کردم و یادم بود اومدم نظر بذارم دیدم نمیشه اما همیشه به یادتم بخصوص همونروز خدا رو شکر هر دوسالمین خوشحالم بچه ها همه ساکت بچچچچچچچچچچچچچه خوابه اسمش چی شد بالاخره؟ پس وروجک شیطون اومد بالاخره
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
27 فروردین 92 20:51
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااپ اااااااااااااااام مااااااااااااااااااااااااااااااااااشالله خدا بگهداره برات ... خیلیییییییییییییییییییییییی نازه ... هر روز اومدم تا ببینم کی عکس میذاری....
شراره
27 فروردین 92 21:28
سلام.ماشا الله چه پسر نازی،خدا حفظش کنه.انشا الله که خیرشو ببینید.اسمش چیه این گل پسر؟
مــآمــآنــے
27 فروردین 92 21:33
ای جونم ماشالله ش باشه خدا برات حفظش کنه کِی میشه من گل پسریمو ببینم اشک تو چشمام جمع شد
مــآمــآنــے
27 فروردین 92 21:34
راستی عزیزم سن نی نی رو هم درست کن
مهسا مامان صدرا جونی
28 فروردین 92 0:22
جوووووووووووون دلم....عشق....نفس..... خوشگله خاله...... الهی شکر که فندق خاله سالم بدنیا اومد
مامانش
28 فروردین 92 1:14
عزیز دلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم فرشته ی نااااااااااااااااااااااااااز خدا حفظش کنه براتون مامانی خیلی ناز و خوشگله . واااااااای خدا لباشو عزیزمممممممممم وای خدا یعنی منم یادت بود و دعا کردی عزیزمممممم؟؟ مرسی مرسی مرسی دوستم
مامان ایلیا
28 فروردین 92 1:18
سلام مامانی.مباااارک باشه قدم نو رسیده مبارک،واااای که چقدر خوشحال شدم. ماشالله به این پسر خوشگل.. راستی نگاری جون نگفتی اسم گل پسرتو چی گذاشتید؟
مامان بهداد
28 فروردین 92 1:44
سلام. واااااااااای خدای من. مبارک باشه. نگاری جون چشمت روشن. قدم نورسیده مبارک باشه. ان شالله زودتر خوب بشی و بیای و عکسهای نی نی رو بگذاری که چشم ما هم بهش روشن بشه. قدمش با خیر و برکت باشه. بازم مبارکه.
کاکل زری یا نازپری
28 فروردین 92 11:12
ای جونمممممممممممممممم من قوربونش برم الهیییییییییییییییییییییییی ما چقدر انتظار کشیدیم تا روی ماهشو اینجا ببینیمممممممممممممممم خدایا شکرتتتتتتتتتتتتت که خوبی عزیز دلمممممممممممم این چند روز چند بار بهت سر زدم اما خبری نبودددددددددددددد خیلی خیلی خوشحالمممممممممممممممم خیلیییییییییییییییییییییییییییییی واقعاااااااااااااا حال کرددم با عکش ماهشششششششششششششششششش تو رو خدا زود بیا بتعریف ببینیم چه خبر مبره الهی قوربونش برمممممممممم
اتنا مامان نگین
28 فروردین 92 13:37
سلام عزیزم بهت تبریک میگم .ماشالله هزارماشالله ایشالله زیر سایه بابا ومامان گلش سلامت باشه .تو وبلاک وروجک92 خوندم .اومدم تا منم بهت تبریک بگم .مواظب خودت وگل پسرت باش .میبوسمت .بازم میام پیشت
مامان ارشیا
28 فروردین 92 16:43
ای جونم ،نفس،به این دنیای زیبا خوش اومدی فرشته زمینی، قدمت برای همه عزیزانت مبارک باشه.......منتظر خواندن خاطراتت هستیم.... مراقب مامانت باش کوچولوی نازنین خیلی برات زحمت کشیده.......امیدوارم هر دوتون خوب و سلامت باشین
مامان بهداد
28 فروردین 92 16:59
سلام. ای جانم. وقتیکه دیروز باکست رو باز کردم و خوندم که نی نی به دنیا اومده سریع اومدم توی کامنت ها که نظر بگذارم و عکسش رو ندیده بودم. ای جانم چه کوشولوهه . به قول پدرم نوی نو هست. قشنگ قیافه داره ها . خدا برات حفظش کنه و صد وبیست ساله بشه. آمین
رضوان مامان رادین
28 فروردین 92 17:02
ای جااااااااااااانننننننننننننننننننننممم.. قدمشم مبارککک.ان شاا... با تن سالم زیر سایه پدر و مادر مهربونش بزرگ بشه و قد بکشه
رضوان مامان رادین
28 فروردین 92 17:03
راستی اسم گل پسری چی شد؟
شیدا
29 فروردین 92 14:09
وااااااااای چقده این کوچولویه چه شکلی بغل میکنید؟ اسم نی نی چیه؟ از طرف من یه ماچش کن مامانش
مامان فنچـــــــی
30 فروردین 92 21:04
وای چقد خوشحال شدم .این پست رو دیدم .امیدوارم همیشه شاد وسالم وخوشحال باشین حس قشنگی نه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 فروردین 92 22:24
واااااااااااااااای خداااااااااااااایا شکرررررررررررررت عزییییییییزم، خیلی خیلی تو فکرت بودم و نگرانت بودم .... دنیا رو بهم دادن ... خدایاااا شکرت .... خیلیییییییییییییییییییییییی بهت تبریک میگم عزززززززززززززززززیزم خدا حفظش کنی نی نی ِ ماهت رو ...
مامان فرشته کوچولو
31 فروردین 92 14:12
ای یی ییی ییی جانم عزیزم مبارکه ه ه ه یه عالمه چه پسملی الهی که همیشه سالم باشه و خدا حافظش باشه خیلی خوشحال شدم نگار جون اینام واسه گل پسری
هیراد و عمه لیلاش
1 اردیبهشت 92 17:04
عزیز دلم یه دنیا تبریک قدم نو رسیده مبارکه فدای نی نی پسملی جگر طلا که اینقده ناز لالا کرده همیشه فکر میکردم وقتی این پست رو میذاری من و هیراد جونی اولین کسی هستیم که براتون کامنت میذاریم ولی از بد شانسی هر بار که خواستم کد امنیتی باز نمیشد تا امروز بالاخره موفق شدم انشاالله که همیشه خوب و خوش و سلامت باشید
مامانش
1 اردیبهشت 92 23:42
سلام خوبی عزیزمممممم ؟؟؟ پسملی خوبه ؟؟؟ یعنی هنوز اسمی نداره ؟؟ من که باورم نمیشه !!! مامانی زودی بیا برامون تعریف کن
سوری مامان زهره
2 اردیبهشت 92 12:19
سلام مبارک باشه، چقدم ناز و بانمکه خدا حفظش کنه
مادر کوثر
3 اردیبهشت 92 10:13
قدمت مبارک نی نی کوشمولوووووووووووووو
یه نی نی توو خواب و رویا
3 اردیبهشت 92 15:44
قدم نو رسیده مبارک باشه خدا براتون نگه داره
دو دانشجو
9 اردیبهشت 92 12:20
سلام مامان عزيز،مامان شدنتو تبريك ميگيم،قدم نو رسيده مبارك. چه اسمه نازي براي اين فرشته ي كوچولو انتخاب كرديد.مواظبش باش.بازم تبريك ميگيم. بووووووووووووووس
مامانی آرتین
11 اردیبهشت 92 15:40
واییییییییییییییییییییی خدا چقدر نازه آدرین نگار جونم ببخش یه مدت نبودم و دیر اومدم برای عرض تبریک.همش دلم پیشت بود و دوست داشتم پسر خوشگلتو ببینم.خدا حفظش کنه.خیلی جیگره این گلا فتدیم به شما با عشق
نسیم
14 اردیبهشت 92 21:51
به سلامتی عزییییییزم قدمش مبارک باشه واستون از طرف من ببوسش
باران
16 مرداد 92 10:54
واي چقدر کوچولو موچولوعه رمز من 1414 هستش دوست داشتي بهم سربزن