یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

سیسمونی

1392/1/22 17:06
نویسنده : نــگاری
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه چیزی به اومدنت نمونده 

بازم حوصله آپ کردن این همه عکس و نداشتم ولی خوب 

نشستم و عکس های سیسمونیتم آپ کردم

این یه هفته هم خیلی زود تر از چیزی که فکر می کردم گذشت و زودی داری می یای

بیا که بد جور همه منتظرتیم

لقی


ثسف

قلب

یل

قلب

لی

قلب

زی

قلب

فع

قلب

سص

قلب

بقغا

قلب

بقطغ

قلب

لطی

قلب

زفبا

قلب

ع5فب

قلب

قف

قلب

قطفط

قلب

زقغ

قلب

لز

قلب

هت

قلب

یالش شیر دهی

اعه

قلب

ختخ

قلب

تعخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

الهام مامان علیرضا
22 فروردین 92 14:46
سلام عزیزم.. ایشالا به سلامتی نی نی بیاد تو بغلت.. و قدمش برات خیر باشه.. یه خواهشی داشتم .یادت می مونه موقع زایمانت برای ما هم دعا کنی؟؟ تو رو خدا بعد از این که برای همه دعا کردی ما رو هم یادت نره... راستش من هر چی دعا موقع زایمانم کردم همش زود زود برآورده شد!!!! تونستی به ما سر بزن و خوشحالمون کن.
رضوان مامان رادین
22 فروردین 92 14:55
همه چیز عالی و زیباست...مبارکش باشه...ان شاا... به سلامتی ازشون استفاده کنه
مــآمــآنــے
22 فروردین 92 15:45
ای جونم مبارکش باشه انشالله به سلامتی از تک تکشون استفاده کنه ما هم منتظریم تا فرشته کوچولو زمینی بشه
کاکل زری یا نازپری
22 فروردین 92 23:13
نگار جوننننننننننننننننن وای نگو که من بیشتر دلتنگت بودم و به فکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دل تو دلم نیست فردا انشاالله راهی هستی دیگه؟ تو رو خدا مارو بی خبر نزار بیا خبر خوشو بده باشه فدات بشمممممممممم
مامان آینده یه فسقلی
23 فروردین 92 2:48
اخخخخیییی ... الههههی ... با دل خوش انشاءا،..
لیلا جواهری
24 فروردین 92 17:51
سلام عزیزم. سال نو مبارک. سیسمونی زیبات مبارک.ایشالا به سلامتی از همش استفاده کنید. از همه مهمترقدم نورسیده مبارک راستش مطلبی بود دلم نیومد نگم. دیدم عکسهاتونو در niniweblog آپ نکردید و یه جا به حجم عکس اشاره کردید. البته شما استادید اما عزیزم بهتره حجم عکسهارو در paint یا photoshop یا نرم افزار های قاب عکس کم کنی و یه حجم عکس ازشون بگیری اگه تا 200 MB بود در خود سایت نینی وبلاگ آپلودشون کن. اینطوری عکسهات تا نی نی وبلاگ هست از بین نمیره. سایت های دیگه آپلود این روزها به دلیل فیلترینگ هی بسته میشن و زحماتت به باد میره. من چند بار اینجوری سوختم و کلی برای احیای وبم تلاش کردم. چون حتی اگه ازش بکآپ بگیری عکسهات پاک شه دیگه نمیتونی بیاریشون. شرمنده سرت درد گرفت. گل پسری رو از طرف من ببوس
مامان مانی مسافر کوچولو
24 فروردین 92 22:22
سلام اون عکسای دیوار برچسبه یا نقاشی یا کاغد دیواری؟؟// خیلی قشنگهواسه پسرم پرسیدم- از کجا تهیه کردین ممنون میشم
مامان آنی
25 فروردین 92 3:23
سلام نگاری جونم ببخشید دیر اومدم سال نو هزاران بار مبارکککککککک همه پست های سیسمونی رو دیدم ولی چون بعضی از پست ها پنجره نظر رو نمی دونم چرا باز نمی کرد و یا کد امنیتی رو نشون نمی داد تا برات بنویسم که خیلی خیلی با سلیقه ای عزیز دلم