یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

20 روزی آدرین و جشن

1392/2/14 4:03
نویسنده : نــگاری
831 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آدرین مامان. دیدی چه زود 20 روزت شد؟؟؟؟

12 اردیبهشت شما 20 روزت شد و ما واست یه جشن کوچولو گرفتیم البته قرار بود 

10 روزگیت جشن بگیریم که چون من وقت دکتر داشتم و شما هم خیلی فسقلی بودی

موند واسه 20 روزگیت.

خونه مامانم جشن گرفتیم و همه زحمت ها گردن مامانم افتاد از همین جا ازش تشکر می کنم

شما هم خیلی پسر خوبی بود و اصلا بی قراری نکردی اصلا هیچ کس باور نمی کنه 

شب ها اینقدر جیغ می زنی که من که هیچی همسایه ها هم خواب ندارن

جلو بقیه حسابی ابرو داری می کنی 

10

آدرین نوشت:اینجا خوابم می یومدا فکر نکنین شکمو ام

11

ماچ

12

ماچ

13

ماچ

14

آدرین نوشت: بالاخره یه بغل راحت پبدا کردم واسه خوابیدن خواهشا دروبین ها رو خاموش کنید

 

 

امروز 14 اردیبهشت آدرین 22 روزش شده .  عشق مامان هنوز یه ذره دل درد داره

گاهی اوقات دل دردش کلی اذیتش می کنه و مامانشم کلی غصه می خوره.

ولی خوب همین که تو بغلم آروم می شه و یه لبخند تحویلم می ده آروم آروم  می شم

فسقلی مامان یهویی اومد و شد تموم دنیای ما،

 هم من هم بابایی نفسمون به نفسش بنده.

اینم عکسهای 22 روزگی آقا آدرین فسقلی من

15

قلب

16

قلب

17

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نسیم
14 اردیبهشت 92 21:54
جیگرشووووووووووو چه نازه ماشا... نگران نباش دلدرداش نهایتا تا 3 ماهگی خوب میشه قطره اینفاکل بده بهش عاااالیه
رضوان مامان رادین
14 اردیبهشت 92 22:50
ماشا... روزبروز نازتر مبشه...هزار ماشا...
مامانش
15 اردیبهشت 92 0:13
ماشالله آقایی شدی واسه خودتا آقا آدرین خان
مامان آرین
15 اردیبهشت 92 0:53
قربوووونت برم خیلی نازی ماشاالله.20روزه شدنت مبارک عزیزززززززززززززززززم. نگاری جون آرین هم همینطور بودروزا آروم هیچکس فکر نمیکرد شباچه داستانی داشتیم با گریه هاش.کم کم بهتر میشه باید صبورباشی عزیزم.
sahar
15 اردیبهشت 92 11:20
سلام عزیزم واسه دل درد پسرت بهت قطره colicez رو پیشنهاد میکنم دکتر 10 قطره گفت من 5 تا میدادم خداروشکر پسرم اصلا واسه دل درد گریه نکردو اذیت نشد حیف گلت گریه کنه
اسماء
15 اردیبهشت 92 12:24
ای جونم آدم هوس میکنه یهویی نی نی بیاره
مامان بانو
15 اردیبهشت 92 13:07
واي عزيزم ٢٠ روزگيت مبارك گل پسري نگار جان خودت چطوري؟ بهتر شدي؟ خيلي مواظب خودت و آدرين كوچولو باش عزيزم
کاکل زری یا نازپری
15 اردیبهشت 92 13:36
ای جونمممممممممممممممممممم قوربونش برم مننننننننننننننننننن مبارک باشه عزیزم انشاالله جشن عروسیشو بگیری قند عسله تاج سر گل پسره خیلی سرگرم درسم نگار جون ببخشید دیر بهت سر میزنم
مامانی آرتین
15 اردیبهشت 92 13:36
آدرین قشنگم خاله خیلی عاشقت شده.میبوسمت عسلم
مــآمــآنــے
15 اردیبهشت 92 16:29
ای جونم تیپش منو کشته فسقلی خدا حفظش کنه 20 روزگیش مبارک
مامان آنی
15 اردیبهشت 92 23:07
نگاری جونم اومده بودم عکس ها ی جدیئ آدرین جونی رو ببینم نمی دونم چرا نمایش نمی داد
هیراد و عمه لیلاش
16 اردیبهشت 92 8:11
قربونت برم خاله جون توی این بیست روز کلی آقا شدی عزیزم انشاالله جشن 120 سالگیت عسل خاله
مامان سونیا
16 اردیبهشت 92 9:04
الهی عزیز دلم چه نازی و خوشتیپ هزار ماشاالله دلم نی نی کوچولو خواست این پست رو دیدم مامان ببوس از طرف خاله روی ماه این گل پسر نانازی رو
مامان پوريا پهلووون كوچولو
16 اردیبهشت 92 10:46
اي جان خدا حفظش كنه ......تا چشم بهم بزني تولد يكسالگيشه
مامان آنی
17 اردیبهشت 92 16:12
الهی جوجو کوچولو چه بامزست خدا برات حفظش کنه نگاری جون 20 روزگیت هم مبارک عزیزدلم
مامان آنی
23 اردیبهشت 92 10:01
نگاری جونم من که رمز نداشتم عکس های خوشگلت رو ببینم؟
مامانی فرشته کوچولو
24 اردیبهشت 92 15:05
ای جانم عزیزم چهرش داره عوض میشه پسرمون به قیافش میخوره شیطون باشه ها مامانی یه اسفند براش دود کن
مامان مرضیه
29 اردیبهشت 92 17:55
از خانه پدر رفته تنها به سفر رفته اين‌جا همه دلتنگيم صبر همه سر رفته برگرد پدر برگرد اي‌ رفته سفر برگرد برخيز و براي ما سوغات بخر برگرد وقتي كه پدر دور است هم خانه ما كور است هم جان همه اين‌جا پژمرده و بي‌نور است الان يكي در زد يك دفعه دلم پر زد گفتم پدرم آمد ماه از دل شب سر زد امّا تو نبودي آه شب ماند و نيامد ماه آن روز خوشم، آن روز كه تو برسي از راه