یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

تولد تولد

1392/2/10 14:31
نویسنده : نــگاری
848 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آدرین مامان

8 اردیبهشت تولد داداشم بود یعنی تولد دایی شما و شما واسه اولین بار رفتی خونه مامانم اینا

کلی هم دایی جونت ذوق کرد که به خاطرش پاشدی اومدی

واسه اولین بار ورودت مامانم کلی اسپند دود کرد واست  خیلی خیلی دوست دارن

داداش گلم تولدت مبارک امیدوارم همیشه بهترین ها واست رقم بخوره 

j 

 

اینم عکس کیکشه

 

ان

اینم عکس شما تو تولد دایی جون

h 

حالا بگم از حالت. دیشب و پریشب کلی بی قراری کردی مامان

الهی مامان قربون اون اشکات بره فسقلی من دردت به جونم که زبون نداری بگی چته؟

خلاصه اینکه کلی گریه می کنی و مامانی به زور ساکتت می کنه و می خوابی و دوبار یه

ساعت بعد از نو شروع می شه دیگه از بی خوابی دارم وا می رم فقط به خاطر تو و پام واستادم

فکر کنم دلپیچه داری عشقم دارم بهت قطره می دم گوش شیطون کر امشب خیلی رو براه

بودی فعلا

راستی یه عکس تو گوشی بابات دیدم روزی که به دنیا اومدی ازت گرفته ازش خوشم اومد

اینجا گذاشتم واست

ی 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان مانی مسافر کوچولو
10 اردیبهشت 92 0:26
روزت مبارک
مامانی فرشته کوچولو
10 اردیبهشت 92 4:33
الهی عزیزم چه قد ناز خوابیده
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 اردیبهشت 92 11:06
تولد داداشی ِ گلت مبارک نگاری جان. ای جوووووووونم، فداش بشم من، چقدر ناناز می خنده ... بابایی هم زرنگ هستن ها .... شکار لحظه کردن دستشون درد نکنه ... حالم جا اومد با دیدن عکس نی نی جون.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 اردیبهشت 92 11:07
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ آســـــــــمانی پر گل دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ... ♥ روزت مبارک بانو ♥
اتنا مامان نگین
10 اردیبهشت 92 12:54
تولد دایی جون مبارک .روز مامان نگاری هم مبارک. ایشالله پسر گلی سلامت باشه .
هیراد و عمه لیلاش
10 اردیبهشت 92 16:11
تولد دایی مبارک آدرین کوشمولو نگار جونم روز شما هم مبارک فدای آدرین خوش اخلاقم هم بشم که از همون روز اول خنده به لباشه
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 18:17
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
م خط خطی
10 اردیبهشت 92 20:51
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بی صدا مادر ای زیباترین شعر خدا روزت مبارک
اسما
10 اردیبهشت 92 23:06
یعنی قصد نی نی دار شدن نداشتین اومد؟؟؟؟؟
مــآمــآنــے
10 اردیبهشت 92 23:29
عزیزم نبینم گریه هاتو خاله جون حتما دل درد میشه عزیزم چیزای سرد کم تر بخور یا اگر میخوری پشتش یه چیز گرمی بخور که خنثی بشه و فسقلی دل درد نشه
مامان ماهان نفسی
11 اردیبهشت 92 13:13
وای عزیزو ضعف کردم اون قیافه خواب الودشو دیدم دلم میخواست اونجا بودم زیر گلوشو بوس میکردم مامان بی انصافی نکن یه دونه همش یه دونه از سمت من اون زیر گلوشو ببوس
مامان آنی
11 اردیبهشت 92 16:24
وای خداجونم این جوجوکوچولو چه نازه نگاری جونم تبریک میگم عزیز دلم قدم نورسیده مبارک مامان شدنت مبارک
مامان ازاده
14 اردیبهشت 92 15:27
عزیز دل خالشه-چه نی نی نازی-ماشالا نی نی دوست پسر کوچولوی من میشی عزیزم؟ پسر خوبی باش و مامانیو اذیت نکن[ماچ