یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

نی نی گوشت خوار

1391/8/18 19:03
نویسنده : نــگاری
303 بازدید
اشتراک گذاری


سلام نی نی 

می دونی من عین هیچ مامان دیگه ای  نه حالت تهوع داشتم یعنی داشتما ولی یه بار یا دو بار نه مشکل دیگه ای داشتم فقط و فقط به بو حساس هستم و تنها چیزی که فکر کنم داره اذیتم می کنه پر خوریمه.

فکر کن من بابایی رفته بودیم بیرون خرید وای من چشم به ترشی افتاد داشتم له له می زدم. یعنی رسما داشتم بال بال می زدم. به غیر از اینکه ازش فروشنده ترشی خریدم بهش گفتم تو رو خدا یه دونه از اون گل کلم هات بده. یعنی اگه نمی داد قول می دم که می میمردم.

یه چیزه دیگه که واسم خیلی جالبه نی نی اینه که من اصلا میونه خوبی با گوشت نداشتم تا جایی که می شد غذا های گوشتی رو با چرخ کرده درست می کردم یا اصلا گوشت غذا رو نمی خوردم ولی الان گوشت خوار گوشت خوارم. نمی دونی با چه اشتهایی گوشت می خورم و همه رم از چشم تو می ببینم.

من که یه سیخ جیگر رو باید با زور وکتک می خوردم این هفته 5 سیخ جیگر و با اشتهای کامل خوردم. خودمم باورم نمی شد که دیگه احساس قبلی رو به گوشت ندارم.

راستی به پیشنهاد عمه جوونت که کلی هم دوست داره عسل می خورم . تازه گی ها که احساس ضعف می کنم عسل رو تو شیر یا تو چایی حل می کنم و می خورم.  واسه هر کی از گوشت خواریم گفتم تعجب کرده  ضمن اینکه من نوشابه خور دیگه نوشابه نمی خورم واسه خودمم جای تعجب داره که چرا الان از نوشابه خوشم نمی یاد.

و خلاصه اینکه واقعا معجزه است که با این همه پر خوری وزنم اضافه نشده.

 

l

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نارینه
3 آبان 91 16:11
سلام مامانه یهویی ... به سلامتی .. انشالله دوران خوبی رو بگذرونی و بعدشم یه نینی سالم بیاد تو بغلت منم تو دوران بارداری گوشت خوار شده بودم ... اینم نعمتیه دیگه ... حالا بعدش بازم عوض میشه حالتت .. من که برگشتم سرجام .. الان گوشت میبینم در میرم!!!!
مامان پوريا پهلووون كوچولو
3 آبان 91 23:12
نوش جووووون شما و ني ني تون
الهه(مامان آرمین)
5 آبان 91 18:38
نی نی پسره من هم همین طوری بودم لینک کردم
مامان یکتا
6 آبان 91 8:23
سلام عزیزم حالت چه طوره حال نی نی ما چه طوره ؟؟؟؟؟؟؟؟ اره عزیزم یکتا دیگه من را کشته همه می گویند بگذار او به دنیا به اید مهرش می افته توی دلش
مامان آرین
11 آبان 91 14:05
سلام انشاالله دوران بارداری رو بسلامت سپری کنی.ونی نی سالم وناز بیادتوبغلت. آرین میگه:خاله جون مراقب دوست من باشیا.دوستتون دارمشماهم با افتخار لینک شدید
مرجان از شکلک وبلاگ
14 آبان 91 10:52
سلام کمتربخور البته حق داری الان گوشت گرونه
مامان قندعسل
18 بهمن 91 1:41
سلام عزیزم از آشناییتون خوشحالم. من هم خیلی شکمو شده بودم و با اینکه قبل از بارداری خیلی خوش اندام بودم الان که این همه گذشته هنوز نتونستم کمتر بخورم و الان نسبت به قبل 8کیلو اضافه وزن دارم سعی کن بیشتر پروتیین بخوری و کمتر برنج و نون. من آخر بارداری 17کیلو اضافه کردم.دعا کن لاغر بشم چاقی خیلیییی بده.