یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

بارش باران تپش زندگی و مهربانی است . .....................ارد بزرگ

1391/8/18 19:08
نویسنده : نــگاری
707 بازدید
اشتراک گذاری

hbj

 

چتر ها را ببندیم ، به ضیافت پاک باران برویم و بگذاریم باران گناهانمان را پاک کند و بشوید.

نگاه خسته مان را زیر باران تازه کنیم چرا که فردا طلوع پاک رویاهاست.

چتر ها را ببندیم باران زیباست ........

 

 

 

 

من عاشق بارونم و احساس می کنم یکی از قشنگ ترین نعمت های خداست. از اون ادم هایی نیستم که بشینم خونه و بگم داره بارون می یاد. دوست دارم زیر بارون راه برم و خیس بشم. دوست دارم بارون روی صورتم لیز بخوره. هر چند صدای کوبیدن قطرهای بارون به شیشه پنجره هم خیلی دلنشین و گوشنوازه.

 نی نی جون تهران الان چند روزه بارونیه. نمی دونم تو هم بارون و دوست داری یا نه؟؟؟ بابات که کلا با بارون و برف مشکل داره و بر عکس منه. ولی من موقع بارون پنجره اتاقی که قراره بشه اتاق تو رو باز می کنم و از صدا و بوی بارون لذت می برم.

نخودچی من ،ما یه حیاط بزرگ با یه عالمه درخت داریم تازه پشت حیاط هم یه پارک هست وقتی بارون می یاد خیلی خوشگل دوست داشتنی می شه و من عاشق این منظره ام نی نی. 

امیدوارم خودت زودی بیای و ببینی من چی می گم.

 

اتالت


 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مادر خانومی بهداد
7 آبان 91 2:10
سلام خاله مرسی که به ما سر زدید. از تبریکتون متشکریم. از وبت خوشم میاد. ان شاالله به زودی شما هم نی نی دار بشید و این لحظه های ناب رو تجربه کنید.
مادر خانومی بهداد
7 آبان 91 2:14
ای جونم یادم نبود که نی نی دارید. ان شاالله که این دوران رو به سلامتی پشت سر بگذارید. در پناه خدا باشید مامان نی نی. بازم مرسی که به ما سر زدید و تولد بهدادی رو تبریک گفتید.
مامان مریم فندوق
7 آبان 91 11:32
مبارکت باشه عزیزم ایشالله به دنیا اومد زندگیتون شیرین ترم میشه
مامان ماهان عشـ❤ــق
7 آبان 91 15:59
وای خوش به حالتون.اینجا از بارسال تا حالا فقط یه بارون باریده.دعا کن خدا دلش برای حیوونا و گیاههای بیچاره رحم بیاد و بارون بباره.آمین.
فرشته
7 آبان 91 18:05
اووووخخخخخی خیلی نازه نی نیت
مامان پوريا پهلووون كوچولو
8 آبان 91 23:27
خيلي با احساسي دختر عين خودم. عاشق بارووونم ممنونم كه بهم سر ميزني
ناهید
10 آبان 91 10:10
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ نی نی من سر زدی ایشالا نی نی شما هم به سلامتی به دنیا بیاد.من لینکت میکنم.
همای اسمان
13 آبان 91 18:07
سلام از اشنایی باشما خوشبختم مبارکه این شاالله قدمدار باشه ونامدار باشه