یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

مناجات

1391/8/18 18:58
نویسنده : نــگاری
286 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت.خدایا خیلی خیلی شکرت از اینکه کنار کسی هستم که با تمام وجود دوستش دارم. خدایا شکرت از اینکه کنار کسی هستم که خودم خواستم.p

خدایا هزاران بار شکرت. خیلی جا ها خیلی اشتباها کردم و اون در حقم گذشت کرد و من این و نشونه علاقه و دوست داشتنش می زارم و همین گذشت ها عشق من رو 2 برابر کرد.

قهر کردنامون به یه روز نمی کشه وقتی قهریم دلم واسه گرفتن دستش و بوسیدن روی ماهش تنگ می شه و همین هاباعث می شه زودی آشتی کنیم با هم. خدا شکرت از اینکه چیزی رو که میخواستم بهم دادی ، منم هنوز پای حرفم هستم با همه خوبی ها و بدی هاش می خوامش و دوستش دارم.bbb

الان 2 سال و 7 ماه از عقدمون و 2 سال و3 ماه از عروسیمون گذشته و عشق من همچنان داغ داغه. خدایا زندگیمو حفظ کن.

و حاصل عشقمون الان 13 هفته اشه، درستهکه یهویی اومد و انتظارشو نداشتیم و کلی جا خوردیم ولی الان دوستش دارم و مثل باباش واسم عزیزه و امیدوارم مثل من بابایی رو دوست داشته باشه.

نمی دونم چی شد ولی یهویی احساس خوشبختی شدیدی کردم و افکارمو نوشتم و

نا خود آگاه صورتم رو به اسمون شد و خدا رو شکر کردم به خاطر نعمتی که به من داده ........

 

دانیال عزیزم خیلی دوستت دارم خیلی بیشتر از قبل

                                                                             نگار   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
3 آبان 91 15:11
ایشاءا... سالیان سال عشقتون همینطور داغ داغ باشه و در کنار نی نی عزیزت شاد و سلامت... مرسی که به ما سر زدی عزیزم ... بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
یک دوست
3 آبان 91 18:02
سلام مامان بابای گل کودک شما الان در دوران زیبای کودکی به سر می بره دست و پای اون فوق العاده کوچک و ظریفه و چین و چروک های فوق العاده زیبایی داره اما تا چشم به هم بزنید تمام این ظرافت ها از بین میره و کودک شما از دوران کودکی فاصله می گیره پس تا دیر نشده با ما همراه بشید تا از دوران کودکی نی نی خودتون یه خاطره زیبا رویایی و ماندگار بسازیم برای چند لحظه ام که شده وقت بگذارید و از سایت ما دیدن کنید چیزهای باور نکردنی برای شما داریم www.shahrekhatere.com
مامان پوريا پهلووون كوچولو
3 آبان 91 23:12
سلام عزيزم اميدوارم عشقتون جاودانه باشه و به پاي هم پير شين در كنار ني ني نازتون خيلي ممنون از ابراز همدرديتون واقعا نميخواستم با خوندن مطالب وبلاگم شمارو ناراحت كنم ولي خودتون خواستين ديگه
بابا جون یسری
5 آبان 91 15:02
سلام بر شما مامان آینده علیرغم دوستان وبلاگی زیادی که دارم ، شاید تعدادی که هر روز بهشون سر میزنم و می خونمشون کمتر از انگشتای یک دست باشه و البته وب شما رو هر روز باز می کنم. خوشحالم که لحظات شیرینی رو دارید و این که زندگی رو برای دست گلی فراهم می کنید که خودتون دعوتش کرده اید.
الهه(مامان آرمین)
5 آبان 91 18:34
انشالا همیشه همین حس رو داشته باشی و سه تایی بیشتر و بیشتر در کنار هم خوش باشید
مامان ماهان عشـ❤ــق
7 آبان 91 15:57
انشالا همیشه همین حس رو داشته باشی