یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

بازم تولد

1392/1/12 22:55
نویسنده : نــگاری
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمل مامان. خوبی چطور مطوری؟

کلی خبر دارم اول اینکهواسه شنبه ما خونه عمه اینا بودیم همعید دیدنی بود

هم اینکه تولد بابام بود و عمه خانوم من خواست تولد بابام و عید دیدنی رو یکی کنه

تولد مبارک بابای گلم امیدوارم 100 ساله شی  بابای مهربونم

یب

 

خبر دوم اینکه دیشب رفتیم با بابایی بیرون معجون خریدیم و بستنی میوه ای بعد تو راه شروع

به معجون زدن بستنی میوه ای هم که به اصرار من خریده بودیم خونه خوردیم 

بعد خوردن شما شروع کردی به ول ول خوردن طبق معمول همیشه و بابایی هم دستش

و گذاشته بود رو شکم من که شما چند تا لگد نثارش کردی بابایی گفت وای چقدر ول

خوردناش زیاد شده چرا اینقدر می زنه کف دست من؟؟؟؟

منم گفتم قبلا هم همین کارو می کرده فقط اینقدر که الان حس می کنی حس نمی کردی

باز شب موقع خواب دستش و تا گذاشت رو شکمم شما کوبیدی تو دستش

و بازم بابایی کلی ذوق کرد

خلاصه اینکه حسابی داری بزرگ می شی وروجک فقط دوباره خواب منو ریختی بهم 

دیگه چیزی نمونده پسمل مامان

 

ط

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رضوان مامان رادین
13 فروردین 92 20:39
ای جونم با اون وول خوردنات...پس کی پسمل طلا دنیا میاد...دلمون ضعف رفت.. خصوصی
م(خط خطی خوانا)
13 فروردین 92 20:45
معلومه شیطونه مثل مامانیش
مامان ایلیا
13 فروردین 92 21:04
سلام نگاری جونم.خوبی؟ هم تولد همسرعزیرت هم پدرت مبارک باشه ایشالله که 220 ساله بشن. سرگرم ایلیا هستم،اما تو این روزا خیلی مهمون میاد و میره به خاطر همین یه خورده دیر میام سر بزنم،ولی همش به یادتونم و دوست دارم که نی نی خوشگلت زودتر به دنیا بیاد
مــآمــآنــے
14 فروردین 92 11:46
از شکمت در این روزهای آخر برامون عکس بزار فقط دو هفته دیگه مونده طبیعی زایمان میکنی یا سزارین؟
کاکل زری یا نازپری
14 فروردین 92 20:25
سلام نگار جونم انشاالله همیشه به شادی و خوشی دیگه منتظر جشن نی نی گلمونم بخدا من طاغتم تموم شده فقط 19 روووووووووووووووووززززز