یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

3 ماهگی ادرین

1392/4/22 20:32
نویسنده : نــگاری
471 بازدید
اشتراک گذاری

آدریـــــــــــن کوچولو 3 ماهگیت مبارک

 

 

سلام  یکی یدونه من. 90 روز از با هم بودنــــمون می گذره. 90 روزه که یه فرشته کوچولو

مهمون خونمون شده و عشق من و بابایی رو تکمیل کرده. 

کوچولوی من خیلی خیلی دوستت دارم.  خوب خدا رو شکر هر روز بهتر از روز قبل می شی

الان بعد از گذشت 3 ماه دیگه شب ها خوب می خوابی و فقط یه بار واسه خوردن

شیر بیدار می شی. خیلی لوس شدی فکر کنم همش تقصیر منه دوباره گاهی اوقات

لج می گیری و تو بغلم می خوابی و اگه زمین بذارمت پا می شی. 

خودت و سمت وسایلی که می خوای خم می کنی. توی تشک بازی حسابی سرگرم 

می شی. تو خواب خیلی تکون می خوری  به این پهلو و اون پهلو می چرخی و 

کلی فیگورای جالب می گیرینیشخند امروز رفتیم دکتر واسه معاینه ماهانه و کلی شلوغ بود 

اول مهربون وخندون و سرحال بودی ولی کم کم خوابت گرفت و از اونجایی که عادت داری 

بچسبی به من و بخوابی شروع کردی بهونه گرفتن. از دست مانتو و شالم کلافه شدی

و بهونه گیریت به لج تبدیل شد و زدی زیر گریه. کوتاه هم نمی یومدی.

با تموم این حرفا بالاخره دکتر معاینه ات کردن

 و خـــــدا رو شــــــکر همه چی رو به راه بود 

وزن 6 کیلو ، دور سر 45 ، قد 60 سانت و هیچ مشکل دیگه ای هم نداشتی دکتر هم از 

رشدت خیلی خیلی راضی بود. تا دیدی داریم از مطب می ریم خودت و چسبوندی

به من و شروع کردی به خوردن دستت و ساکت شدی.

 

اخه تو چرا اینقدر وروجــــــکی پسر؟؟

 

خوابیدن ادرین

 ماچ

تشک بازی

ماچ

مامان بزر گ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

رضوان مامان رادین
23 تیر 92 14:39
3 ماهگیت مبارکککککککککککک عشق خالـــــــــــــــــــــــــــــــــــه...ان شاا... تولد 130 سالگیتو بگیری فرشته کوچولو....عاشق اون نگاه کردنت شدم تو تشک بازیت
هیراد و عمه لیلاش
23 تیر 92 21:27
عزیز دل خاله 3 ماهه شدنت مبارک گلم هزار ماشاالله خیلی جگر شدی عسلمکی میشه من حسابی بچلونمت پسملی
مامان آرشيدا قند عسل
24 تیر 92 9:22
سه ماهگيت مبارك خوشگلم هميشه سالم و شاداب باشي.
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
24 تیر 92 18:05
ای جونم من فداش شم چه بزرگ شده ماشالله
مردی شده واسه خودش دیگه وقتشه واسش زن بگیریم
موافقی مامان نگاری؟؟؟؟؟


نخیرم زوده هنوز
دایی معروف به دایمون
25 تیر 92 5:40
سلام علیکم خواهر گلم سه ماهگی فرشته کوچولو خانواده رو تبریک میگم . انشالله روز به روز بزرگتر و شاداب تر و خوشحال تر باشه زیر سایه اول خدا بعدم شما پدر و مادر گلش . این فرشته کو چولو ما خیلی خیلی عزیزه و دوست داشتنی و ما همگی از گرفتن همچین هدیه گلی خدا رو شکر گذاریم . انشالله که همیشه سلامت باشه عشق دایی
مامان ازاده
26 تیر 92 13:45
ماشالات باشه خاله 3 ماهگیت مبالک چقدر زود گذشت(البته واسه ما نه واسه مامانی)
یگانه
28 تیر 92 10:21
ادرین چقدربزرگ شدی خدایاازاین بچه مراقبت کن


مرسی یگانه جونم خدا نگهدار همه نی نی کوچولوها باشه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
2 مرداد 92 10:33
وای نگار جون ... ببخشید من دیر رسیدم ... 3 ماهگی ِ آدرین جووون مبارک
مهسا مامان صدرا جونی
9 مرداد 92 14:46
مبارک مبارک 3 ماهگیت مبارک