یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

نی نی گولو هویت دار شد

1392/2/6 14:26
نویسنده : نــگاری
770 بازدید
اشتراک گذاری

سلامت

چهارشنبه 4 اردیبهشت عشق مامان شناسنامه دار شد و بالاخره اسم دار شد

خودمم باورم نمی شه اینقدر یهویی واسش یه اسم یهویی انتخاب کردیم

اسمش هم عین خودش یهویی شد و اصلا اصلا فکرشم نمی کردیم که اسمی انتخاب

می کنیم اسمی باشه که اصلا تو لیست اسمهای انتخابی مون نباشه.

اسم پسر مامان آدرین شد. آدرین یعنی مرد مقدس و من دوست دارم اسمشو با

سکون روی حرف ( د) و کسره روی ( ی ) صدا کنم. امیدوارم دوست داشته باشه.

خلاصه اینکه خیلی خوشحالم که عشق مامان بالاخره هویت دار شد.

\" data-mce-src=nairdavf

 

پسری مامان تازگی ها خیلی شکمو شده 120 cc شیر خشک می خوره شیر مامانیشم

می خوره با این حال هر دفعه که می خواد شیر بخوره حسابی با ولع می خوره 

الهی مامان قربونت بره نفس منی مامانم

خاله بابام زنگ زده بود که هم حال من و بپرس هم پسر مامانو ازم پرسید حالا خوشگل 

هست پسرت؟؟؟ منم گفتم والا من الان نقش اون سوسکه رو دارم که قربون صدقه بچه اش

می ره خودت بیا ببینش اونم کل خندید به حرفمنیشخند و امروز اومد دیدنت و گقت

 شبیه باباشه. سبزی پوستت و همه چیزات به بابایی رفته یه ذره لبت شبیه منه

 انگاری. بابایی دوست داشت تو پوستت مثل من سفید شه ولی من دوست داشتم 

سبزه شی اخه پسر سفید و اصلا دوست ندارم اصلا با پوست تیره میونم بهتره.

خب ادم همیشه دوست داره چیزی رو که نداره داشته باشه.

شیرین ترین چیزی که تو عمرم دیدم خندهات عشق مامان. قبلا بعد شیر خوردن یه لبخند

تحویلم می دادی و گاهی اوقاتم تو خواب می خندیدی ولی تازگیها  تو خواب قهقه می زنی

عشقم انگار دارن واست جک تعریف می کنن.

وای وای آدرین مامان حاضرم تموم عمرم بدم و تو فقط اونجوری با صدای بلند واسم قهقه بزنی

و بگی داری به چی می خندی؟؟؟؟ فرشته کوچولوی مامان جیگر مامان کاش یادت

می موند و وقتی بزرگ می شدی بهم می گفتی داری به چی اینجوری بلند بلند می خندی

از خدا می خوام وقتی بزرگ شدی معصومیت و پاکی دوران کودکیت از یادت نره

امیدوارم بتونم جوری بزرگت کنم که کمترین لطمه رو به ذات پاکت بزنی و همیشه همین قدر

زلال و صاف باشی عشقم.

این عکسم مال وقتیه که شیرتو خوردی و جاتم تر وتمیزه و حالا حسابی رفتی تو فکر 


k 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامانش
6 اردیبهشت 92 0:35
ای جونم آدرین کوچولو اسمش خوشگله مامانی برای آدرین گلی
مامانش
6 اردیبهشت 92 0:49
انشالله مامانی بوووووووووسسس
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
6 اردیبهشت 92 1:04
به به ... نی نی جونمون اسم دار شد ... مبارک باشه اسمت ... مبارک باشه تولد شناسنامه ت ... عزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززیزم رفته تو فکر... اینجوری؟! آدرین؟!!! اگه چیز خنده داری هست، بگو تا ما هم بخندیم خب ... ! قربونش برم من، فرشته ها میان سراغش و اونم می خنده و خوشحاله ... جیگر، خب خودشم یه فرشته ست دیگه.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
6 اردیبهشت 92 1:05
منم موافقم با اینکه پسملی پوستش سفید نباشه
مامان فنچــــــــــی
6 اردیبهشت 92 1:10
شناسنامه دار شدن آقا آدرین مبارک باشه .از طرف ما هم نینی رو ببوس
مامان امیرعلی (پسرک شیطون)
6 اردیبهشت 92 2:07
الهی خاله قربونت بره ... ادرین کوچولوی ناااااااااز.... نگاری جونم بخدا تک تک پست هات و خوندم ولی متاسفانه بازم لپ تاب خرابه الان هم دارم با گوشی برات کامنت میزارم... ببوس جیگیلیه خاله رو... لپ تاب درست شد میام پیشتون .... عزیزدلم زمینی شدنت مبارک... گل من مادر شدنت مبارک...
مامان بانو
6 اردیبهشت 92 9:09
نگاري جون از صميم قلب برات خوشحالم مامان شدنت مبارك اسم پسري هم خيلي قشنگه ايشالا كه نامدار باشه و با ناز پدر و مادر خوبش بزرگ بشه
مــآمــآنــے
6 اردیبهشت 92 9:33
ای جونم آدرین خیلی قشنگه منم اسم آدرین تو لیستم هست ولی تا ببینیم چی میشه پسرکوچولوی بامزه خدا حفظش کنه برات تو دلت برا شکمت تنگ شده منم دلم پرپر میزنه برای لحظه بغل کردن وروجکم
م خط خطی
6 اردیبهشت 92 21:21
شناسنامه دار شدن پسری مبارک خب دیگه الان میتونه تو بانک حساب باز کنه
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
6 اردیبهشت 92 23:47
سلام نگار خانمی... ماشالله روز به روز خوکشل تر میشه این نازنازی ... انشالله دامادش کنی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
7 اردیبهشت 92 9:56
از طرف من، ببوس پشت اون دست های کوچولوشو ...
مامان بهداد
7 اردیبهشت 92 10:31
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی. موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!! پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت. زن بودن کار مشکلی است مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی همانند یک مرد کار کنی شبیه یک دختر جوان به نظر برسی! و مثل یک خانم مسن فکر کنی! ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی... پیشاپیش روزت مبارک مامانی
مامان بهداد
7 اردیبهشت 92 10:32
به به . مبارکه. چه اسم قشنگی. سربلند و نامدار باشه.
اتنا مامان نگین
7 اردیبهشت 92 11:42
هورااااااااااااااا ادرین کوشولو مبارکه .ایشالله به سلامتی مامانی همه چی یهوییش قشنگتره مگه نه ؟ایشالله این اغوش گرم روز به روز برای پسر گلیمون گرمتر باشه .قربون اون قهقهه زدنت بشم .میبوسمتون.
اتنا مامان نگین
7 اردیبهشت 92 11:43
با اجازه من بلینکمتون.
هیراد و عمه لیلاش
7 اردیبهشت 92 21:37
فدای ادرین کوچولوی ناز بشم که اینقده ناز داره نگاه میکنه
مامان ارشیا
8 اردیبهشت 92 16:46
مبارکت باشه عزیز دلم مثل اسمت همیشه مقدس و بزرگ باشی
مامان آرین
11 اردیبهشت 92 8:39
سلام نگاری جون.ببخشید اینروزا سرم حسابی شلوغ پلوغ شده دیر میام. به به نامدار باشی فرشته کوچولو.چه اسم زیبایی.دست مامان وبابا درد نکنه. راستی مامان نگاری جوووون روزت هم مبااااااارررررک باشه