یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

با ارزش ترین موجود زندگی من...... مادر

1392/2/10 14:52
نویسنده : نــگاری
956 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی چشم به جهان گشودم ، قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت

و بی ریایی بود احساس کردم ، دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبایی بر

چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شد و با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت

از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پر مهر و محبت است که احساس آرامش و 

خوشبختی خواهم کرد

مادر عزیزم روزت مبارک

t

 

مامان نوشین عزیز ترینم روزت مبارک. امسال روز مادر منم مادر شدم و بیشتر از

هر زمان دیگه ای نگرانیهاتو درک می کنم ، بیشتر از هر زمان دیگه ای فداکاریهات و 

درک می کنم ، بیشتر از هر زمان دیگه ای معنی از خود گذشتگی رو حس می کنم

ولی به این معنی نیست که بتونم اندازه تو گذشت و فداکاری نشون بدم

مامان عزیزم بی نهایت دوستت دارم و بی نهایت قدرت رو می دونم

خیلی سخته ادم تا این اندازه برای کسی از خودش مایه بذاره و نهایتن سالی یه

بار یه روزت مبارک نصیبش شه.

امیدوارم لیاقت این همه محبتت و داشته باشم فکر نکنم هیچ وقت قادر به جبرانشون باشم

واسم دعا کن بتونم اندازه تو خوب باشم واسم پسرم

من و ببخش واسه بد اخلاقی هام واسه بی وفایی هام واسه هرچیزی که کم گذاشتم واست

نمی دونم چه رسمیه که مادرا تموم زندگیشونو پای بچه هاشون می زارن و ازشون توقع 

هیچی ندارن

شاید به خاطر اینه که همیشه بچه اش واسش بچه است و همیشه خام و همیشه نیازمند 

راهنمایی و همیشه تجربه اش کمتر از مادرشه.

نمی خوام بحث فلسفی کنم فقط می خوام بدونی که شاید راه جبران و بلد نباشم ولی

زبون تشکر کردنش رو دارم 

می خوام بدونی بیشتر حجم قلبم مال توست

مال تویی که مادری رو در حق من و برادرم تموم کردی و چیزی کم نذاشتی

مامانم ، نفسم ، عشقم ، عمرم تو بهترین مامان دنیایی و خیلی کارا انجام دادی که هر مادری

انجام نمی ده. امیدوارم بتونم مثل تو باشم

مامان نوشینم روزت مبارک

  

مادر

 

 مادرم به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبت های بی اندازه ات

 

و به وسعت تمام خوبیهایت دوستت دارم

 

 

م 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

اسماء
11 اردیبهشت 92 0:13
ای جونم چه سهل انگاری شیرینی خدا حفظش کنه واستون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
11 اردیبهشت 92 0:59
خدا حفظشون کنه مامان نوشین محترم رو ...
مامان پوريا پهلووون كوچولو
11 اردیبهشت 92 11:03
روز مادرو به مامان نوشين و مامان نگار جان تبريك ميگم
مامان ماهان نفسی
11 اردیبهشت 92 13:11
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید مادرم جـــــونم فـدات برم قــــربــون چشات تو اگــــــــه نگام کنی جون میدم واس نگات مامان جونی روزت مبارک
رضوان مامان رادین
11 اردیبهشت 92 13:35
گلم روزت مبارک..امیدورام سالیان سال سایتون بالای سر آدرین جون باشه
مــآمــآنــے
12 اردیبهشت 92 11:21
روزت مبارک عزیزم امسال روز مادر واقعا مادر بودی! ولی من هنوز نصفه مامانم
مامان ایلیا
12 اردیبهشت 92 11:40
سلام نگاری جونم.روزت مبارک مامانی مهربون. مرسی از راهنماییت.چند تایی از عکسای ایلیا رو از خود نی نی وبلاگ آپلود کردم. بازم مرسی
مــآمــآنــے
12 اردیبهشت 92 14:03
واقعا هم زود گذشت خودم هم باورم نمیشه پسری شما هم زودی 20 روزش شد
مامانش
12 اردیبهشت 92 14:19
عزیزمممم روزت مبارک برو خصوصی دوستم ..
مامان ایلیا
12 اردیبهشت 92 15:37
با اینکه ایلیا از صبح خیلی اذیت شده و همش داره گریه میکنه ولی هر چی سنش کمتر باشه برای ختنه بهتره
مامان ازاده
13 اردیبهشت 92 1:58
مرسی عزیزم که بهم سر زدی-روز شما هم مبارک نی نی گلم چطوره؟
مامان امیرحسین
14 اردیبهشت 92 11:38
سلام مامان آدرین جووون،خوبی؟من لینکتون کردم خوشخال میشم به ما هم سر بزنی
مــآمــآنــے
14 اردیبهشت 92 12:44
ای بابا پس چرا آپ نمیکنی؟ از دیروز هرچی میام خبری از پست جدید و جشن فسقلی خان نیست
مامان ارشیا
14 اردیبهشت 92 16:10
این گلها تقدیم به شما به خاطر قشنگترین روز دنیا مبارکتون باشه این روز زیبا دوست نازنینم
مامان اینده یه فسقلی
15 اردیبهشت 92 2:09
سلام گلم، سر فرصت میام و مطلب جدیدت رو می خوووونم، فدات بشم، بیا و پست تولد همسری هم بخون، اون پایین بود دیگه، یه مطلب قبل از این مطلبی که خوندی