یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

آدرین به روایت تصویر

1392/9/28 4:08
نویسنده : نــگاری
551 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 2 نیمه شبه. من و مامانم بیداریم فکر کنم آقا پلیسه هم خوابیده و من....

1

این سی دی ها رو که انداختم دیگه اون بالا چی داریم؟؟؟

2

انگار یکی داره میاد؟ 

 

3

 اااا مامانه باید خودمو جمع و جور کنم

4

بریم سراغ وسایل بابا نمی دونم این مودم که می گه چیه؟؟؟

5

فکر کنم بتونم ور دارمش 

6

دستم بهش رسید پس اینه 

7

این بالا که نمیشه خوب دید بذار بیارمش پایین ببینم چه شکلیه؟

8

 

اینم از احوالات اخرین شبهای پاییزی ما.

اگه عکسها خیلی خوب نیست شرمنده همش حواسم به ادرین بود که تعادلشو از دست

نده اخه تازه اینکارا رو یاد گرفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان لي لي
28 آذر 92 5:41
حضورم رابر صفحه دلت تیک بزن!
من حاضرم؛
حتی تمام این روزها ک توغایبی..
رضوان مامان رادین
28 آذر 92 11:04
2 قدم مانده به یلدا. به شبی خاطره انگیز وبلند. به سپیدی. به زمستان. و اناری که دلش قصه ی یک رنگی است. یلدای دلتان شاد و پرنور با د
مامان ایلیا
28 آذر 92 15:26
سلام نگاری جون. من قربون این پسر خوشگل و شیطون بشم چهار دست و پا رفتنت مبارک خوشگل خاله. مامانی تازه شیطونیاش شروع شده همش باید حواست بهش باشه. خداروشکر که مریضی آدرین خوب شده ماهم با پست جدید آپیم.
زینب مامان نازنین زهرا
28 آذر 92 23:40
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ماااشالله چه جیگری شده ... میگما ما نیایم شما احوال مارو نمیگیری نه ؟ ماشما را دوووست میداریم ... بوووووووووووووووووووووووووووووس برای مامان و نی نی نازنازی
معصومه
29 آذر 92 18:42
ای جوووونممممم..بخورمش..ینی ضعف رفتم وقتی صداشو شنیدما..الهی..چه آدم خوشش میاد..به نظرت چی میگه؟ الهی خنده اش بود یا گریه اش؟ هزار هزار ماشاالله به آدرین جان خنده بود خاله جون
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
30 آذر 92 12:33
دوست ِ عزیزم; پاییزی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غمهایت باشد. پاییز رو به اتمام است، از ته دل سپیدی و زیبایی و آرامش برف زمستان را آرزو دارم تا با گرمای قلب پاکت، برایت دلنشین باشد. * یلدات مبارک * عمرت بلند... آرزوهایت دست یافتنی... لبت خندان... دلت شاد...
هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 92 23:40
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت . . . یلدا مبارک قربونت برم ادین جونم این اولین شب یلدای توست انشالله صدومیش رو کنار خانواده جشن بگیری
مــآمــآنـے
1 دی 92 13:14
ای جانم موشی خاله
عالمه مامان امیرحسین
1 دی 92 15:54
یلدات مبارک عزیزم بدو بیا پیشمون
سولماز
2 دی 92 0:49
سلام نگاری خصوصی داری گلم
ازاده مامان آرتین
3 دی 92 15:54
نازتو برم-نگار جون مواظبش باش تو رو خدا نیفته