یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

اولین یلدای آدرین کوچولو

1392/10/1 17:05
نویسنده : نــگاری
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان

دیـــشب شب یـــلدا بود. اولـــین شب یـــلدا شما بود فسقـــلی من. همه مــامـــان بزرگها

و بـــابـــابزرگهات اومـــده بــودن پــیش مـــا کـــلی هم خـــوش گذشـــت . 

1

 6

ایـــنم هنـــدونــــه مـــن کــه تـــازه از حـــموم اومـــده

2

 

اینـــجا هم ساعـــتی بعــد از رفتـــن مـــهمــوناست و ادریـــن باز با لــب تــاپ

درگـــیر می شــــه 

3

 

 

4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ارشیا
3 دی 92 13:18
اولین یلدات مبارک آدرین کوچولوهمیشه کنار مامان و بابای مهربونت شاد و سلامت باشی
ازاده مامان آرتین
3 دی 92 15:55
ای جان چه شیرینه این هندوانه
رضوان مامان رادین
4 دی 92 21:58
یلدات مبارک هندوانه شیرین خاله
نگین
5 دی 92 11:27
سلام. اگر تمایل داشتید سری به وبلاگ آشپزی تازه تاسیس من بزنید. امیدوارم بتوانید با کامل شدن وبلاگ مطالب موردنظرتون را پیدا کنید. خوشحال میشم از نظراتتون استفاده کنم.ممنون
هیراد و عمه لیلاش
5 دی 92 21:34
فدااااااااااااااااااااااااای هندونه خوشگل خاله بشم الهی صدمین یلدات رو کنار خانواده جشن بگیری عسل خاله نگار جون عکسهای سرنوشت لپ تاپ رو روش چسبوند
رضوان مامان رادین
5 دی 92 23:51
دلم هندونه شیرین خواست مثل آدرین
زهرا عمه سروش
6 دی 92 19:55
یلدات مبارک آدرین کوچولو،انشالا صد تا یلدای قشنگ رو کنار خانواده جشن بگیری
مــآمــآنـے
7 دی 92 9:18
ای جانم فدای اون خندهات
مامانی آرتین
11 دی 92 1:20
ای جونم ماشاا... چه مردی شده آدرین یهویی یه ما مامانی از طرف من ببوس گل پسرو
مامان اهورا(نرگس)
23 دی 92 19:10
وای قربون این هندونه برم من که از راه دور هم میشه فهمید چقدر شیرینه!!!!!!