یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

آدرین دندون دار شد

1392/10/16 3:57
نویسنده : نــگاری
545 بازدید
اشتراک گذاری

1                             2                           غ

سلام سلام صد تا سلام

من اومدم با دندونام

می خوام نشونتون بدم

صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بی صدا

شدم جزو کباب خورا

 

 

3

ایـــنم از دنــدون فسقــلی شما.

بالاخـــره دنــدونت رو نــمایی کـــرد مــنــم دیــــروز واست آش دنـــدونــی پــختم.

مبارکـــت بــاشه خوشگـــلم امـــیدوارم دنــدونــت زیـــاد اذیتـــت نکـــرده باشـــه.

5

خجالت

6

شـــدی وروجــک آروم و قـــرار نـــداری اصـــلا. 

 

مـــوقع پــخش کـــردن آش تــو ماشـــین خــوابیدی و مــوقع بـــرگشت به خــونه شیطنت ات

حــسابی گــل کـــرد و از بغـــل مــن می رفــتی بغــل بــابــا از بــغل بــابــا 

می اومـــدی بغــل مـن خــلاصه حســـابی اتــیش ســوزونــدی.

7

زبان

8

تـــازه تــا می رسیـــم خــونه رانـــد جــدیــد آغــاز می شـــه 

 

 ســـاعت 1شــبه

 9

-

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ایلیا
17 دی 92 20:02
اولین مرواریدت مبارک خوشگل خاله. خوب شیطون شدیااااااااا پیش ما هم بیاید.
نرگسی
17 دی 92 20:04
سلام دوستمممممممممممممممم ای جان دلممممممممممممم که چقده ناز شدی و خوردنی کپل من .. نگاری جون من مامان شدممممممممممممم
مامان آيهان
18 دی 92 11:11
سلام نگارى جون خوبى عزيزم اول از همه ممنون که به ماسرزدىبعدشم اين کهدندون آدرين جون مبارک ماشالله چه پسر ماهى شده.بعدم که نگارجوون راستى من پارسال اين موقع وبلاگت رو ديدم اون موقع بارداربودى و خواستى اتاق پسرتو بچينى امابعدش وبلاگتو گم کردم الان خيلى خوشحالم که بازم پيدات کردم
نــگاری
پاسخ
منم خوشحال کردی دوستم
مامان ارشیا
18 دی 92 15:22
اولین مرواریدت مبارک شیطون بلا خیلی ناز شدی عزیزم
رضوان مامان رادین
18 دی 92 15:31
دندان جدید مباااااررررک...به جمع کباب خورها خوش اومدی پسملی
ازاده مامان آرتین
18 دی 92 16:56
ای جان-مبارکه بسلامتی
مامان نقطه
18 دی 92 21:23
سلام خانومی به به مبارکه عزیزمممم....ماشالله به این گل پسرررررر آدرس وبلاگ عوض کردم به خونه جدیدم سر بزن
مامان لیانا
19 دی 92 7:24
ماشالا به این قندعسل خدا حفظش کنه
مینا مامان روشا
21 دی 92 10:48
ای جانم اولین مرواریدت مبارک گلمممممممممممم
مامان اهورا(نرگس)
23 دی 92 19:13
قربونت برم مبارکت باشه...انشالله که بی دردسر بیرون بیان مرواریدای خوشگلت.
نــگاری
پاسخ