یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

روزهای اولیه فهمیدن وجود نی نی

1391/8/14 23:02
نویسنده : نــگاری
359 بازدید
اشتراک گذاری

 طیرس

 

 5 شنبه 9 شهریور 4 صبح

 

 

همون جوری که فکر می کردم بود. اخه 23 مرداد لک بینی داشتم ودیگه خبری از

چیزی نبود.

اولین بی بی چک رو استفاده کردم ساعت 2 شب بود و جواب بی بی چک مثبت

بود ، واسه اطمینان خاطر 2 مدل بی بی چک گرفته بود 2 ساعت بعد بی بی چک

دوم هم مثبت بود. وای باورم نمی شد من که قرصهامو خورده بودم یهو چی

شد؟؟؟

شوکه شدم بعد خوشحال شدم بعد ناراحت شدم اخه ما اصلا منتظر نی نی

نبودیم حالا چجوری باید به دانیال میگفتم؟ دلیل خستگی ها و حساسیت

شدیدم به بو این بود. خلاصه یه جوری به بابایی گفتم

للل

شنبه 11 شهریور

 امروز عمه نی نی فهمید عمه شده.عمه کلی هم خوشحال شد. خیلی

بیشتر از ما.

ب 

یکشنبه 2 مرداد

 

با عمه رفتیم دکتر برای اولین بار. من نه حالت تهوع داشتم تا الان نه چیزی

یه جورایی تا امروز باور نکرده بودم که هستی. دکتر گفت 9 هفته و 2 روزته و 

کلی آزمایش و سونو نوشت واسم.

من و عمه اینقدر هول بودیم بعد دکتر بدو بدو رفتیم سونو و هم خودت و هم 

صدای قلب قشنگت رو شنیدیم.

اندازه یه نخود بودی و یه چیزهایی دور و برت بود که دکتر می گفت اینا می شه

دست و پاهات.





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

marjan
14 آبان 91 23:49
سلام نگار جووووووووووووونی خوبی؟از عنوان وبت خیلی خوشم اومد!مث بقیه از اول شروع نکردی به قربون صدقه های کلیشه ای! خوشحال میشم به منم سر بزنی و اگر موافق به تبادل لینک بودی بهم بگوووووو
کاکل زری یا ناز پری
15 آبان 91 11:48
عزیزم آمدن یهویی یک فرشته به زندگیتون رو به فال نیک بگیر امیدوارم به سلامت یه دنیا بیاد و عشق زندگیتونو بیشتر کنه
marjan
15 آبان 91 14:15
با افتخار تمام لینک شدی
مامان پوريا پهلووون كوچولو
15 آبان 91 20:48
عزيزم الهي زنده باشه وسالم بدنيا بياد و جشن تولدشو تو وبلاگت براش بگيريم تا اومدنش بي صبرانه منتظرم راستي تشريف بيارين بريم زير كرسي در خدمتيم با افتخار
مامان یکتا
16 آبان 91 14:55
مرسی عزیزم از راهنمایت من هفته 22 هستم مواظب خودت و نی نی عزیزمون باش دوستت دارم
نارینه
20 آبان 91 20:51
مبارکــــــــــــــــــــــــــــــها باشه ... مادرشوهر بعد از این !!! انشالله سالم و به موقع بیاد توی بغلت ...
فاطی
30 دی 91 2:05
وااااااااااااااااااااای من دارم ذوق مرگ میشم