یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

دوستت دارم به همین سادگی

1391/8/11 3:26
نویسنده : نــگاری
283 بازدید
اشتراک گذاری

لا

 

دوستت دارم آن هنگام که آرام خوابیده ای و بی اختیار لبانت را تکان می دهی و هیچ شرابی مست تر از آن لبان نیست.

 

...دوستت دارم آن هنگام صدای زنگ تلفن می گوید تو هستی...هنوز هم قلبم با شنیدن الو گفتنت به تپش می افتد.....

                                                                                               دوستت دارم آن هنگام که با دستی پر خسته باز می گردی من در آغوشت می کشم اما تو حتی نا نداری مرا ببوسی...

                                                                                                  دوستت دارم آن هنگام که به من می گویی عذر خواهی کن و برق شیطنت چشمانت را فرا می گیرد...و من می گویم عذر خواهی....و خنده های کودکانه ات فضا را پر می کند...

                                                                                                 دوستت دارم آن هنگام که هزار بار آرایشم را چک می کنی و بعد اجازه خروج از خانه را می دهی....

 

                                                                                               دانیالم....یگانه عشقم....تو را دوست دارم....فقط همین و به همین سادگی

 

 

لال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ماهان
11 آبان 91 3:35
عاشقانه هاتون مستدام.
مامان آرین
11 آبان 91 13:54
سلام عزیزم.خوشحالمون کردی بهمون سرزدی.من وآرین هم برای خاله مهربون ونی نی گولو یه عالمه بوس میفرستیمآرین تشکرمیکنه از خاله جون که ما رولینک کردین.
کتی
12 آبان 91 2:14
دوست خوبم سلام. وبلاگ منو یادته که. مامانها و نی نی ها. یه سایت هم دارم. اگه میشه لطفا ادرس سایتم رو هم لینک کن. منم اونجا شما رو لینک کردم. اسم سایتم "" آموزشی و تفریحی نگین. ادرسشم. atn1.ir
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
12 آبان 91 2:26
ســـــــــــــــــــــلام عزیزم مرسی.... امــــــــــــــــــــــــــــیرعلی هم از خاله نگـــــــاری کلـــــــــی ماچ میکنه... مواظب نــــــی نــــــــی کوچمولو بــــــــــــــــــاش....
هیراد و عمه لیلاش
12 آبان 91 17:44
عزیزم ممنون که به ما سر زدید شادیهایت همیشه مضاعفتر مادر خوشسلیقه و خوش احساس وب زیبایی برای روزهای انتظارت نگاشتی از خدا سلامتی همیشگی هر سه شما رو خواستارم ضمنا وب زیباتونو لینک کردم
کاکل زری یا ناز پری
12 آبان 91 22:22
نگاری ممنونم که امدی عزیزممممممممممم می خوام حسابی بشینم همه نوشته هاتو بخونم ببینم چجوری مامان شدی
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
13 آبان 91 0:29
سلام عزیزم ... خیلی زیبا نوشتی انشالله همیشه در کنار هم با شادی زندگی کنید ... انشالله خدا نی نی نازتو سالم تو آغوشت بذاره و سالهای طولانی با خوشی در کنار هم از زندگی لذت ببرید
هیراد و عمه لیلاش
13 آبان 91 9:55
راستی خاله نگار جونی عیدتون مبارک
کاکل زری یا ناز پری
13 آبان 91 17:11
خوب نگاری جون خاطره باردار شدنت رو بنویس دیگه مثلا کی فهمیدی؟ چه جوری؟ چه حسی داشتی؟ باید خیلی قشنگ باشه نه؟
مامان پوريا پهلووون كوچولو
14 آبان 91 13:17
الهي به پاي هم پير شين و در كنار ني ني اينده تون خوشبخت تر زندگي كنين