یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

فکر می کنی نی نی چی باشه؟

1391/8/15 16:28
نویسنده : نــگاری
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم آزمایش غربالگری. گفت اخرین سونو تو اوردی؟؟؟ گفتم نه .... بعدشم به خاطر طولانی بودن راه و ترافیکش رفتم همون اطراف سونو.

وای که چقدر خوشحال شدم اخه جنسیت نی نی رو بهم گفت. تازه کلی هم نی نی بزرگ شده بود. دستاشو گذاشته بود رو صورتش دیگه همه چیزش کامل شده بچم.

نت 

فکر می کنین نی نی دختره یا پسر!!!!!!

 

ممم 

 

 برو به ادامه مطلب ببین نی نی چیه؟؟؟


ههه

                                  نخودچی ما پسمله 

 

                                               از همه دل می بره

طرط    

وای داشت نشونش می داد سنش رو می گفت و قلبشو اینا بعدشم گفت پسمله. نمی دونین چقدر خوشحال شدم. سونو دست آزمایشگاه وگرنه  عکسهاشو می زاشتم الان. اصلا یهو اشک تو چشام جمع شد. نمی دونم این چه حسیه ولی خیلی حس قشنگیه. تبس

شیوقتی اومدم بیرون دانیال گفت چیه چرا گریه کردی؟؟؟؟ گفتم گریه نکردم که. گفتش نگفت جنسیتش چیه؟

بهش گفتم پسله گفت از کجا می دونی؟ گفتم دکتر گفت. اونم کلی خوشحال شد. با کلی انرژی رفتیم آزمایشگاه و من ترسو بدون هیچ ترسی خون دادم. واسه خودم خیلی جالب بود.شیی

کلی خدا رو شکر کردم و می کنم. خوشگل مامان کلی مواظب خودت باش الان فقط 148 گرم وزنته زودی تپل مپل شو عزیزم. من و بابا کلی دوستت داریم.

 

منزتتش                      تسب                          طرظطر 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
15 آبان 91 16:39
عزیز دلــــــــــــــــــم مبارکه .... هـــــــــــــــــــورا ی همبازی برای امیرعلی پیدا شد... ایشاءا... سلامت باشین ...
مامان آرین
15 آبان 91 17:30
اییییییییییی جانم مبارک باشه عزیزم آقاپسرگل آرین:خاله جون دیدین گفتم دوست خودمه.میدونستم نی نی پسره
marjan
15 آبان 91 18:40
به خدا نگار قبل اینکه ادامه مطلب رو باز کنم حدس زدم پسره!االهی جیگرشو برم!به حق امام زمان همیشه سالم باشه
مادر خانومی بهداد
15 آبان 91 19:02
به به به . سلام سلام پسر پسر قند عسل. مبارک باشه مامان نگار . الهی به دل خوش. ان شاالله که صحیح و سلامت رشد کنه و بزرگ بشه و وزن بگیره و قلمبه شدنشو ببینی که چقدر لذت بخشه. مبارکت باشه عزیزم.
behnaz
15 آبان 91 19:40
واااااااااااای نی نی پسمله!!!! میدونستم بخدامبارکه مبارکه الهی فداش بشم! خدا نگهدارش باشه تا همیشه و قدمش براتون خوب باشه
مامان پوريا پهلووون كوچولو
15 آبان 91 20:45
وااااي خدا جون يه دوست واسه پوريا ولي خدايي پسر و دختر بودنش فرقي نميكنه الهي سالم باشه مبارررررككككككككك
بابا جون یسری
15 آبان 91 23:46
با سلام قبل از اینکه ادامه مطلب روبخونم نظرمو میگم : امیدوارم هر چه هست ، سالم ، صالح ، باهوش و البته خوشگل باشه. یا علی
هیراد و عمه لیلاش
16 آبان 91 0:29
مبارکه عزیزم نگار جونم دخترو پسر بودن زیاد فرقی نداره انشاءالله که عابتش بخیر باشه و زیر سایه پدر و مادرش بثمر برسه ولی خب خداکنه خودت همونی بشه که خودتم میخوای بالاخره تکلیفت برای انتخاب اسمو خرید سیسمونی روشن شده
مامان یکتا
16 آبان 91 9:49
سلام عزیزم وای چه قدر خوشحال شدم خدا را شکر
مریم
16 آبان 91 21:17
سلام نگاری جون مبارک باشه ایشاله نی نی سالم و سلامت به دنیا بیاد ... از اشناییت خوشحال شدم
الهام مامان رامیلا
16 آبان 91 23:21
سلام نگاری خوبی مبارک باشه عزیزم انشالله که سالم باشه انشالله زیر سایه پدر و مادرش باشه عزیزم
کاکل زری یا ناز پری
17 آبان 91 11:16
نگارییییییییی فدات شممممممممممم مبارکههههههههه به به عجب گل پسری بشه اییییییییین
سمیه مامان ارمیا
17 آبان 91 11:46
امیدوارم گل پسرت سالم و سرحال رشد کنه تا به وقتش بیاد بیرون و بپره بغلت. خیلی مراقب خودت باش تا هم خودت هم نی نی به سلامت 9 ماه رو پشت سر بذارین. ان شالاه
مامان ماهان نفسی
17 آبان 91 18:01
عزیزم مبارکه انشالله صحیح وسالم به دنیا بیاریشعزیزم چه تفاهمی منم ساعت 2 نصفه شب بی بیچک گذاشتم اونم 2 تا باورم نمیشد ثبت باشه تو 4 ماهگیمم فهمیدم پسره وای خیلی حس خوبی بود درکت میکنم ممنون که به وب پسر من سر زدی خوش حال میشم اجازه لینک بدی
نهال
17 آبان 91 20:34
سلام عزیزم. ان شالله یه شازده پسر خوشمل سالم زود بیلد تو بغلت!
نهال
17 آبان 91 20:34
nahal1058
نسیم
17 آبان 91 20:44
مبااااااااااارکه عزیزم انشا... قدمش خیر باشه واستون
marjan
17 آبان 91 23:55
به روزم نگار جون خوشحال میشم بیای
مامان آرتین
18 آبان 91 17:11
عزیزم ممنونم که به وبلاگ پسرم سر زدی.خوشحال شدم از آشناییتون.امیدوارم پسر گلت رو صحیح و سالم در آغوش بگیری چون هیچ لذتی تو دنیا بالاتر از اون نیست.مادر شدن بینهایت زیباست وخداوند خیلی شما رو دوست داشته که نعمت به این بزرگی بهتون داده.امیدوارم خانواده 3 نفریتون همیشه شاد و خوشبخت باشه.خیلی مواظب خودت و کوچولو باش.بوس برا هر 2 تاتون باز هم به ما سر بزن
مامانش
19 آبان 91 11:11
سلام عزیزم مرسی که اومدی پیشم .خدا کنه همینجور که میگی بشه . شما هم انشالله به سلامتی نی نی رو بغل بگیری
ناهید
20 آبان 91 11:36
سلام عزیزم چند هفته بودی رفتی غربالگری؟من هنوز غربالگری دوم را نرفتم...نکنه دیر شده باشه
سعید
20 آبان 91 16:47
به بههههههههههههه عزیز دل دایی قربونش برم ، کوشولوی دهکده ای
آسمونی
21 آبان 91 3:14
سلام عزیزم تبریک میگم . ایشالا پسر عزیزتون سالم و سلامت دنیا بیاد ممنونم که اومدید دوست مهربون
رضوان مامان رادین
21 آبان 91 16:54
تبریک میگم عزیزم
مامان آرشين
21 آبان 91 18:24
من ادامهي مطلب رو نخوندم حدس ميزنم دختر باشه... اميدوارم سالم بدنيا بياد
مامان آرشين
21 آبان 91 18:25
حدسم درست نبود
آیدین و مامانیش
22 آبان 91 13:34
مبارکهههههههههههههههههههههههههه پسمل کوچولوووووووووووو نازی نازی خدایا تو چقدر بزرگی تبارک الله احسن الخالقین
مامان ماهان
23 آبان 91 15:01
عزیز دلــــــــــــــــــم مبارکه.من اشتباه حدس زدم.رفتم ادامه مطلب دیدم پسره.قدمش خیر باشه براتون.
فاطی
30 دی 91 2:00
ووووووووووووی حالا این گل پسرو کی میذاری زمین که بیاییم صورت ماهشو ببینیم؟؟