یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

نگرانی های تازه من

1391/12/22 14:32
نویسنده : نــگاری
1,222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گولو

چطور مطوری عزیزم؟؟؟ بابایی یه ذره سرماخورده

دیروز رفتم سونو می دونم فهمیدی دارم میبینمت کلوچه

صدای قلب خوشگلت و هم شنیدم مامانی

دیگه اینقدر بزرگ شدی که شکل کاملت تو مانیتور دیده نمی شه  دیگه باید قسمت قسمت 

ببینمت پسمل مامان.

دکتر گفت همه چی خوبه و مشکل خاصی نیست ولی از بس عنق بود نشد قشنگ

باهاش حرف یزنم یه کوچولو  نگرانت شدم فسقلی مامان . عیب نداره تا 4 شنبه صبر

می کنم برم دکتر ببینم چی می گه سوالامو از دکتر می پرسم

فقط فهمیدم شما درست و حسابی چرخیدی و وزنتم شده 2 کیلو 414 گرم همه چی

طبیعی بوده 

فاصله بین دو استخوان گیجگاهی Bpd: 8.74cm

محیط دور سر hc:31.49cm

دور شکم ac:2960cm

طول استخوان رانfl:6.42cm

امیدوارم این اندازه مینیاتوریت درست باشه فسقلی من

 

منیبس


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

هیراد و عمه لیلاش
22 اسفند 91 16:16
انشاالله این 40 روز هم به خوبی و سلامتی زودی بگذره
مامانش
22 اسفند 91 16:51
چرا نگران مامانی ؟؟؟ نی نی گولو که خوبه خداروشکر
مامان عاطفه
22 اسفند 91 17:37
سلام.انشالله به سلامتی بیاد بغلت.چقد گوگولی!!!خدا براتون نگهش داره
مــآمــآنــے
22 اسفند 91 18:28
روزهای آخر استرس خاص خودشو داره ولی هیجان اومدن یه نی نی هم شیرینه وقتی فکرش و میکنم دو نفری میریم بیمارستان و سه نفره بر میگردیم کلی خوشحال میشم طبیعی زایمان میکنی؟
رضوان مامان رادین
22 اسفند 91 20:11
گلم نگرانی برای چی؟ همه چیز خدا را شکر خوبه.ان شاا... نی نی طلا سالم بدنیا بیاد و مامان را از نگرانی در بیاره
کاکل زری یا ناز پری
22 اسفند 91 22:07
الهیییییییی نگار جونم نگران چی هستی خانوم همه چیز که مرتبه واااااااااای کم کم داریم به تولد شازده نزدیک میشیم
مهسا مامان صدرا جونی
23 اسفند 91 0:41
عزیزم اصلا استرس و نگرانی نداشته باش.این احساسات طبیعیه تو دوران اخر بارداری.ادم همیشه نگران و مشووشه. فقط خدا رو شکر کن که نازپسرت سالمه و دوران بارداریتو بسلامتی طی میکنی.
مامان پوريا پهلووون كوچولو
23 اسفند 91 11:41
سلام خوبي نگار جان نگران نباش عزيزم انشا الله بسلامتي زايمان ميكني ...تاريخ زايمانت تو ارديبهشته يا اخر فروردين گلم؟



تازه امروز می رم دکتر معلوم می شه
مامان امیر محمد
23 اسفند 91 16:50
هورا بچه خاله جونی پسر پس داری برای پسرم هم بازی میاری مامانی نه نامزد مبارکت باشه انشااله سالم باشه نگار جون دوست دارم ببو نی نیرو کی میشه عکسشو بذاری ببینیمش
مامان کنجد
23 اسفند 91 19:41
سلام نگاری جونم از الان بهت تبریک میگم بخاطر ورود نی نی ات،برای من هم خیلی دعا کن مهربون
مامان آرین
23 اسفند 91 22:29
سلام نگاری جون.چرا نگرانی عزیزدلم همه چی عالیه الحمدلله.این دلشوره ها طبیعیه گلم زیاد بهش فکر نکن.واز این لحظه ها که داره یواش یواش وبسلامتی به پایا ن میرسه نهایت استفاده رو ببربعداز بدنیا اومدن پسمل طلا دلت واسه اینروزها تنگ میشه هاراستی عکس های آتلیه آرین رو گذاشتم بیا پیشمون
مامان ارشیا
24 اسفند 91 0:16
براتون آرزوی سلامتی و شادمانی داریم نگار جون.....
مامان آنی
26 اسفند 91 19:35
الهی به سلامتی نی نی گولوت داره گنده میشه نگاری جون