یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

بازم دکتر

1391/12/6 23:56
نویسنده : نــگاری
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی

چطور مطوری عزیزم؟ خوبی؟  چهارشنبه رفتم دکتر با یه هفته تاخیر می دونی یه کاری پیش اومد

که نشدنی نی پولو مثل اینکه حالت خوب بود مثل همیشه همه چی اروم بود منم کلی خوب بودم

و طبق معمول نه باد کردم نه اضافه وزن زیادی داشتم

حالا قرار شد 3 هفته دیگه دوباره برم پیش دکتر و یه سونو هم برم. کلی هم به دکتر گفتم من 

فکرنمی کنم بتونم زایمان طبیعی داشته باشم خیلی می ترسم و هی دکتره غر زد که چرا 

نتونی؟حالا یه ذره دیگه وقت مونده واسه تصمیم گیری.

خریدای سیسمونیتم تموم شده دیگه مگر اینکه یه چیزه جدیدی یادم بیاد

نی نی فسقلی حسابی حسابی شیطون شدی و گاهی اوفات یه ذره اذیت می کنی

فردا مرخصی بابایی تموم می شه خیلی حیف شد زود گذشت این چند روز خیلی خوش گذشته

بود خیلی وقت بود من و بابایی این همه به هم نچسبیده بودیم اخه نمشد بابایی وقتی

میومد خیلی خسته بود.

به زودی یه پست قلمبه واسه سیسمونیت می زارم فسقلی من.

 

یل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مائده(ني ني بوس)
6 اسفند 91 23:57
تا دير نشده برو عكساي بارداري و مدلينگ بگير كه مثل من ني نيت غافلگيرت نكنه
کاکل زری یا ناز پری
7 اسفند 91 9:39
سلام عزیز دلممممممممم وای دیگه چیزی نمونده بابا ما کلی تشویقت کردیم گفتیم تو شیر زنی می تونی طبیعی زایمان کنی پس چی شد؟ نگران نباش عزیزم همه خردی هاتون مبارک باشه انشاالله به سلامتی استفاده کنید منتظر عکس های قشنگ از سیسمونی گل پسری هستیم
مــآمــآنــے
7 اسفند 91 10:04
خدا رو شکر که همه چی خوبه انشالله به سلامتی به دنیا میاد ما منتظر سیسمونی هستیم خصوصی داری گلم
مامان آنی
7 اسفند 91 11:21
الهی که همیشه بهتون یه عالمه خوش بگذره
مامان وبابای ایلیا
7 اسفند 91 12:53
سلام نگاری جونم.خداروشکر که همه چی خوب بوده ایشالله که همیشه همینطوی بهتون خوش بگذره و نی نی خوشگلت به دنیا بیاد.پسرمنم شاید 7 فروردین به دنیا بیاد،یعنی 3 روز زودتر
مــآمــآنــے
7 اسفند 91 18:45
منم عاشق خرسی هست قابلی نداره گلم مرسی عزیزم نظره لطفته این اسباب بازی هزمی رو خریدم 5000ت قیمتش مناسب بود
م(خط خطی خوانا)
7 اسفند 91 19:19
خریدا مبارکش باشه
ایشالا یه نی نی ناز و خوشگل موشگل و سالم به دنیا بیاری



به خدا من بهت سر می زنم ولی نمی تونم کامنت بذارم
مهسا مامان صدرا جونی
8 اسفند 91 13:21
عزیزم امیدوارم چه سزارین و چه طبیعی,بهترین و راحتترین و به یادماندنی ترین زایمان رو داشته باشی و نی نی خوشملت رو بغلت بکنی
مامان آرین
9 اسفند 91 19:47
خداروشکر که حال نی نی جونی ومامانی خوبه.عزیزم منتظر سیسمونی هستیم.زودی بذار برامون مامان جونی.