یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

بازم دکتر

1391/11/4 21:58
نویسنده : نــگاری
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گولوظس

 

دیشب که چه عرض کنم نزدیکای صبح بود 3 تا ضربه محکم نثار من کردی نه به اینکه اینقدر اروم حرکت 

که متوجه نمی شم نه به اینکه اینجوری ضرب و شتم می کنیسز

مامانی قربونت برهماچ همیشه همین جوری بزن تو  دل و روده مامانی نمی دونی چه قدر خوشحال  

 می شم اخه اینجوری می فهمم که حالت خوبه خوبه.

امروز وقت دکتر داشتم سباز یه ماه دیگه گذشت و گاهی اوقات فکر می کنم چقدر برنامه داشتم

واسه آخر سال جقدر سریع داره روزهامون می گذره.

 امیدوارم تا روز آخر اینجوری باشه و هفته آخر واسم شمارشمعکوس نزنه. خلاصه اینکه مثل همیشه من

خوب خوبم نه پاهام باد کرده بود نه مشکل خاصی داشتمفقط یه ذره ایندفعه زیاد تر ورنم رفته بود بالا اونم

به خاطر خوردن بستنی های کیلویی که حتی اسمش هم می یاد آب دهنم راه می افته. شماهم اندازه

تون خوب بود قلبتونم تالاپ و تولوپ می زدس فقط دکتر گفت به ضربان قلبش نمی خوره عین

مامانش شیطونباشهنیشخند و قرار شد 3 هفته دیگه برم پیشش و این ماه هم واسم سونو ننوشت.کلی هم

باز تو ترافیک موندیم خسته شدیمپسر مامان.

 

یب

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

عرفان خان
4 بهمن 91 22:48
پیشاپیش " تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک میگیم. " قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد. (به هم جنسهامون یکی دیگه اضافه شد ... دممون گرم )
مامان آنی
4 بهمن 91 23:27
سلام نگاری جون ممنون که زود زود به ویانای من سر می زنی خدا رو شکر که تا حالا بارداری خوبی داشتی و من هم برای اینکه دوستی مون خوشگلتر بشه با اجازت لینکت کردم
مــآمــآنــے
4 بهمن 91 23:36
آخی نازی انشالله صحیح و سالم پا به دنیا می زاره خدا حفظش کنه این فسقلی رو
مــآمــآنــے
4 بهمن 91 23:36
من انقدر میخوام تکون بخوره وللی هنوز زودشه
م(خط خطی خوانا)
5 بهمن 91 15:34
ممنون از محبتت نگار جان
♥ مامان آینده ♥
5 بهمن 91 16:48
سلام عزیزم.. خوبی نی نی خوبه؟! انشالله که به صحیح و سلامتی دنیا بیاد... یه کاکل پسر صالح و سالم......
مامان بهداد
6 بهمن 91 0:58
سلام. خدارو شکر. که هم خودتون خوبید و هم گل پسری. بهداد من که موج مکزیکی میزد. حالا به اونجاها هم میرسی. خیلی کیف داره. خیلی قشنگه. خوش باشی نگاری گلی.
رضوان مامان رادین
6 بهمن 91 11:50
خدا را شکر که همه چیز خوب بود..ایشاا... راحت نی نی بدنیا بیاد
م(خط خطی خوانا)
6 بهمن 91 14:10
نگاری نی نیت کی به دنیا میاد؟



فروردین
مامان آرتین
7 بهمن 91 13:48
ای جونم.نازی نگار جون.قلبون پسر نازت.راستی گلم پس کی قراره برا پسرمون اسم انتخاب کنین؟

مرسی عزیزم که به آرتین اینهمه لطف داری

م(خط خطی خوانا)
7 بهمن 91 16:14
شما که تاج سری مگه میشه رمز نداشته باشی
زهرا
7 بهمن 91 17:17
از اسم وبلاگت خیلی خوشم اومده عزیزم ، یه هوییمراقب نی نی یه هویی باش، بازم به ما سر بزن خوشحال میشم
زهرا
7 بهمن 91 20:44
عزیزم اومدم بگم که اگه کندر تا حالا مصرف میکردی رو بذار کنار ،چون کافیه، آقای کرد افشاری متخصص طب سنتی گفتن از دو هفته اول ماه سوم دیگه کندر مصرف نکنن، برنامش هم پنج شنبه ساعت یه ربع به 11 شبکه قران
کاکل زری یا نازپری
7 بهمن 91 21:11
خدا رو شکر نگار جون الهی همیشه همه چیز مرتب باشه جونم خاله همیشه همین طور سر حال و شیطون باش
زهرا
8 بهمن 91 13:17
خواهش میکنم ف خوشحال میشم بازم بهمون سر بزنییییی