یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

کلی خوشحالی

1391/10/17 23:35
نویسنده : نــگاری
1,295 بازدید
اشتراک گذاری

uhسلام نی نی 

امروز یه خبر خوب دارم یکی از دوستای مجازیم باردار شده وکلی خوشحالهیر

وای نمی دونی نی نی چقدر خوشحال شدم از شنیدن این خبر. اصلا با دیدن تیکر بارداری تو وبلاگش 

کلی سوپرایز شدم.عه

اخی خدا یه فرشته کوچولوی jkدیگه اش و راهی زمین انسانها کرد. 

خیلی واسم جالب بود که هانی جون هم عین من یهویی فهمید میزبان یه مهمون کوچولویهئنخ

 

هانی عزیزم از صمیم قلب بهت تبریک می گم امیدوارم لوبیا کوچولوت صحیح و سالم به دنیا بیاد

و دوران بارداری راحتی داشته باشیiiio

 

 

 

 

 

هر وقت نوزادی به دنیا می اید نشان دهنده این است که خدا هنوز به بشر امیدوار است

 

 

اعغلغ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

پرهام
17 دی 91 23:47
مامانش
18 دی 91 1:24
ایشالله به سلامتی .. وای مامانی من عاششششششق اون قالب وبلاگت بودم که نارنجی بود چرا عوضش کردی ؟.. کلی هم سعی کردم یکی درست کنم ولی نتونستم ..
کاکل زری یا نازپری
18 دی 91 8:28
وااااااااااااااااای نگارییییییییییییی مهربونممممممممم چقدر تو با محبتی عسیسمممممممم مرسی از این همه لطفففففففففف چه جوری جبران کنم؟؟؟ فدات شم انشاالله تو هم روز های باقیمانده رو به راحتی پشت سر بگذاری و ما عکس نی نی گلوتو اینجا ببینیم قوربونششش برممممممممممم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
18 دی 91 11:37
عـــــــــــــــــــزیز دلم به دوست جونی تبریک میگم
مامانش
18 دی 91 14:15
مرسی عزیزممممممممممممممم .آخه باعث زحمتت میشم سیزده روز از اولین روز پری بگذره باید برم . هنوز که پری نیومده .
م(خط خطی خوانا)
18 دی 91 16:42
سلام عزیزم خوبی نی نی خوبه منم به خاطر دوستت خوشحالم بابا شیککککککککککککککککککککم ببرش کنار بذار باد بیاد نی نیشو ببینیدددددددددددددددددد وااااااااااااااااااااااااااااااااااای جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون انشالا که صحیح و سالم به دنیا بیاد و مثه مامان جونیش شیطون بشه بووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووس اولی مال خودت دومی مال نینی
مامان پوريا پهلووون كوچولو
19 دی 91 11:09
سلام نگار جان عزيزمي از ديدن روي ماهت كلي خوشحال شدم اميدوارم ني ني گلت صحيحو سالم پا به اين دنيا بزاره
مامان مریم
19 دی 91 13:53
نگاری جون امیدوارم همیشه همینقدر شاد باشی...
مامانش
19 دی 91 18:00
مرســــــــــــــــــــــــــــــــــی مامانی خیلی ممنونممممممممممممممممممممممممم تو همون سبک خوبه . خودت هم خوش سلیقه هستی . هرجور باشه دوست دارم . بازم مرسییییییییییییییییییییییییییییی دوستم حتما عزیزم
م(خط خطی خوانا)
19 دی 91 19:11
گلکم هنوز اسم نینی مشخص نشد؟ تو چه مایه هایی میخای انتخاب کنی؟ چیا مد نظرت هست؟
مائده(ني ني بوس)
20 دی 91 11:41
ايشالا هر كي مسافر داره به سلامتي به خونش برسونش
سه دانشجو
20 دی 91 15:23
سلام عزیزم وای چه حرفای قشنگی زدی. به خصوص حرف آخریت. تو و نی نی جونتو به خدا میسپرم
م(خط خطی خوانا)
20 دی 91 19:23
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
20 دی 91 19:47
سلام عزیزم خوبی بالاخــــــــره این آقا پســـــــر خوشتیپ ما اســـــــتم نداره ؟؟؟؟
هیراد و عمه لیلاش
20 دی 91 21:10
سلام به خاله نگار جون و نی نی توی راهش میخوام تشکر کنم به لطف رای های با محبت شما من توی مسابقه اول شدم
یــآســَمــَن
20 دی 91 23:04
منم تبریک میگم
م(خط خطی خوانا)
21 دی 91 18:59
مامانی سه فرشته
23 دی 91 2:10
:
کاکل زری یا نازپری
23 دی 91 18:01
نگاری جون کجایی عزیزم کم پیدایی؟؟
مــآمــآنــے
24 دی 91 11:35
ممنون که اومدی عزیزم
مامان آرین
24 دی 91 15:20
سلام مامانی نگار.کم پیدایی عزیزم.واقعا خبر خوبی بودمنم کلی ذوقیدم.انشاالله خدای مهربون نی نی های گل همه مامانا رو حفظ کنه.
نسیم
24 دی 91 22:47
نگاری جون دیدی چقد زود 25 هفته گذشت؟چشم بذاری رو هم بقیشم میگذره ولی این هفته آخر راستی اسم نینی چی شد؟
نیم وجبی
27 دی 91 0:21
سلام گلم راستش عنوانِ وبلاگت منو کشوند اینجا خیلی باحاله وبت ایشالا که به سلامتی گل پسرتون به دنیا میاد
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
27 دی 91 22:33
آقــــــــــا ی اعتراض ما مامان تنبل دوست نداریم هــــــــــــــــــــا !!! کجایی پـــــــــــــــــــــــــس ؟؟؟؟
مامان امیر محمد
29 دی 91 12:07
سلام خانم من چندین بار به وبت سر زدم خوشحال میشم باهم بیشتر در ارتباط باشم این ادرس وب گل پسرمhttp://amirmohammadpesaram.niniweblog.com/post15.php به دوستتم از طرف من بهش تبریک بکو اگرم دوست داشت ادرس وبشو بده تا بهش سر بزنم