یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

سال 2013 جلو جلو مبارک

1391/10/7 16:27
نویسنده : نــگاری
524 بازدید
اشتراک گذاری

fcbf 

 

کریسمس نه زمانه نه یه فصل ، بلکه یک یاد بوده ، در واقع گرامی داشتن صلح و

حسن نیت ، رحیم و بخشنده بودن، باعث می شه روح واقعی کریسمس رو لمس کنیم.

 

قفق 

سلام نی نی فسقلی

 چند روز دیگه سال نو میلادی اغاز می شه و امیدوارم سال خوبی باشه. مامان ثریا (مامان

بابایی) درخت کریسمش و راه انداخته و رفته به استقبال سال جدید .دیروز کلی برف و بارون 

می یومد تئتو من هم وقت دکتر داشتم و یه ذره دیر رسیدیم ولی خوب مطبم خیلی 

شلوغ پلوغ بود من خیلی این خانوم دکتر رو دوست دارم خیلی مهربون و با شخصیته و ادم با 

تموم وجود بهش اعتماد می کنه. خلاصه دکتر فشارمو گرفت و یثسفسثو صدای قلب شما

 

رو گوش داد و گفت خیلی خوبه از این پسر سرتق هاست همه چی عالیه. بعد که وزن منو گرفت گفت

افرین خوبه اصلا الکی وزن اضافه نکن که تاثیری نداره منم تو این 1 ماه یک کیلو وزنم زیاد شده بود.

بعد ازمایش قندم رو دیدلبل گفت خیلی خوبه اخه وزنم از حد نرمالم پایین تر بود ولی به همون چیزی فکر

می کردم گیر داد اونم کم خوبی بود که ایندفعه تو ازمایشم مشخص بود که گفت از این به بعد دوتا قرص

اهن بخور. بابایی کلی خوشحال شد دید سرحال سالمی و از دکتر پرسید این کی به دنیا می یاد؟؟؟

دکترم گفت اگه بخواد طبیعی به دنیا بیاد از 15 فرودین به بعد باید به دنیا بیاد ولی اگه نخواد به دنیا بیاد

تا اخر فروردین وقت داره که بابایی کلی خوشحال شد زلیلبچون دوست داره تو هم مثل خودش

فروردینی شی ولی اگه مثل من شی که نمی خوستم به دنیا بیام تا اخر فروردین به دنیا نمی یای.

موقع برگشتم که ماشاالله ترافیک کلی تو راه بودیم.

 

خدایا شکرت به خاطر همسرم و پسری گلی که بهمون دادی

 

فاغققی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

یــآســَمــَن
7 دی 91 13:46
سال 2013 که هنوز نشده ولی پیشاپیش مبارک
م(خط خطی خوانا)
7 دی 91 17:04
هر چی سال و ماه و روزه مبارک!!! خب پس خدا رو شکر همه چی خوبه قالب وبلاگتم که عوض کردی راستی اسم این گل پسر رو چی میخای بذاری؟!!
مامان پوريا پهلووون كوچولو
7 دی 91 23:08
كرسمس مبارك پيشاپيش وخدارا شكر پس تا عيد 92
م(خط خطی خوانا)
8 دی 91 14:56
اسم پسر گلت سورپرایزه؟ یا به مجرردا نمیخای بگی؟!!!
م(خط خطی خوانا)
8 دی 91 15:31
به احترام حرف و نظرت قالب وبلاگم رو عوض کردم
نرگسی
8 دی 91 16:03
شرمندههههههههههه ام مامانی ..
م(خط خطی خوانا)
8 دی 91 19:12
بازم تعویض وبلاگ اینم قشنگه خودت قشنگی
م(خط خطی خوانا)
8 دی 91 19:15
راستی نگار جون قسمت درباره وبلاگ باید توضیحش رو عوض کنی مثلا ماه به ماه اپ کنیش
هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 0:25
قالب جدید آقا پسملی مبارکه مامان که هنرمند و صبور باشه میشه اینجوری ، یکی از یکی قشنگتر
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
9 دی 91 2:30
سلام عزیز دلم ببخش که دیر به دیر کامنت میزارم بهت سر میزنم ولی وقت کامنت گذاشتن ندارم ایشءا... گل پسری که بدنیا اومد درکم میکنی ... گلم خیلی خوشحال شدم از اینکه هم خودت و هم نی نیه نازت سلامتین ... بیشتر خوشحال شدم از اینکه گل پسری هم با یکسال تفاوت سن با امیرعلی بدنیا میاد بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
رضوان مامان رادین
9 دی 91 11:59
كریسمس مبارک خدا را شکر نی نی کوچولو حالش خوبه و حسابی شیطونه
کاکل زری یا ناز پری
9 دی 91 12:03
سلا نگاری جونم منم امید وارم سال خوبی رو تجربه کنی عزیزم با نی نی حتمت این طور میشه غالب جدید مبارک خانومی عجب شیر زنی هستی تو می خوای طبیعی زایمان کنی؟؟
مامان آرتین
9 دی 91 15:03
سلام خاله جون چر دیگه به ما سر نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟ منتظرتیم بیای پیشمون.من با اجازه لینکتون میکنم شما هم دوست داشتین ما رو لینک کنین تا پسر های گامون دوستای خوبی برا هم باشن
آسمونی
9 دی 91 15:35
ایشالا همیشه تنتون سالم باشه و دلتون شاد سال نو میلادی پیشاپیش مبارک و ایشالا بچه تونم مثل پدرش فروردینی بشه که پدر و پسر با هم حسابی کیف کنن ممنون که اومدی
م(خط خطی خوانا)
9 دی 91 16:22
عزیزم منظورم زمانش بود اخه خیلی وقته که از زمان 2 ماه و 17 روز بارداریت گذشته منظورم همین بود فقط گلم
کدخدا
11 دی 91 0:42
بازم تبریک هم بابت سال نوی میلادی ، هم فسقلیییییییییییییی عزیز دایی
رجبی
11 دی 91 15:51
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
مائده(ني ني بوس)
11 دی 91 17:55
كريسمس مبارك ايشالا كه ني ني گل تو هم سر وقتش به دنيا بياد نه زود نه دير
مامان مریم
12 دی 91 10:29
سلام مامانی. ایشالا که این چند ماهه باقیمونده رو هم با شادی و آرامش سپری و کنی و پسر کوچولو هم بزرگترین و قشنگترین عیدی سال جدیدت باشه. راستی چقدر خوب شد که قالب وبت رو عوض کردی . این خیلی قشنگ و آرمش بخشه.
سه دانشجو
12 دی 91 22:29
سلام عزیزم. تبریک به خاطر مامان شدن یهییت!!!!!!!!!! افتخار لینک میدی؟
مامان آرین
19 دی 91 14:45
سلام مامان نگاری جونم.کریسمستون مبارک.تغییردوباره قالب وبلاگ هم مبارک.خداروشکر که تو چکاپ همه چی خوب بوده.وآخر اینکه شرمنده دیر به دیر میام وقتی نی نی جون بسلامتی اومد منودرک میکنی عزیززززززم