یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

لـــب و لــــوچه آدریــــن و دومــــین عید پـــاییز

1392/8/2 9:24
نویسنده : نــگاری
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم. خوبی؟ خوشی؟

تــــازگیها یــــه اداهـــایی در می باری کــــه آدم دوســــت داره بخـــورتت. مــــن که تا ایـــن

کارو می کــــــنی اینقــــدر بـــــوست می کـــــــنم که خـــودمم خــــسته می شم.

یعنــــــی خــودتـــــم نمـــی دونــــی که چـــــقدر دوستت دارم.

از غـــــذا خــوردنت هم بـــگم که تــــازگـــی ها رابـــطه ات با قـــاشق خــیلی خــــوب شده

دیـــگه یــاد گرفــــتی بـــاهاش غـــذا بخـــوری.

 

حـــالا عکـــس هاتو می زارم ببـــینم به من حـــق می دن که بخـــورمت یا نـــه؟؟؟

لب و لوچه

لب و لوچه

لب و لوچه

 

امروز عـــید غــــدیر و بازم تعطیـــلات. قلبعـــید همه نی نی گــــــــولــو ها مبـــارکقلب

 

 

امـــیدوارم به هـــمه حــسابی خــوش بــگذره 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ازاده مامان آرتین
2 آبان 92 17:35
نگار جون دلم میخاد پیش آدرین بودمو یه ریمل توپ به این مژه هاش میزدم-عزیزم واقعن خوردنی شده-چک کردم عزیزم-ممنون از جوابات
کاکل زری یا ناز پریییی
2 آبان 92 18:15
من که خوردمششششششششششش تموم شدددددددددددد چیزی برای تو نموند نگاررررررررر
مامان زهراسادات
3 آبان 92 20:31
mer30 azizam k b webam sar zadi v nazar gozashti.pesaret khili khastani o naze az taraf man bebosesh
رضوان مامان رادین
4 آبان 92 19:56
واااااااااای که چقدر این پسر خوردنی شده بنظرم میاد خیلییییییییییی خوشمزه باشه هااااااااااا
مامان ایلیا
5 آبان 92 12:00
سلام. واااای خدا هم خودتو بخورم هم اون لب و لوچه ی خوشمزه تو شیرین عسلم هزااااااار ماشالله
مامان روشا
6 آبان 92 12:13
واااااااااااااای مامانی پسرمو نخوریا... فدات شم عزیزم.
مامان یکتا و تینا
6 آبان 92 12:47
ای جانممممممممممممم قربونت بره خاله جان عزیزم بدو پیش ما هم بیا اپم
lمامان آرین
6 آبان 92 21:15
الهی فدات بشم خاله خیلیییییی هم خوردنی شدی کیک شکلاتی من.پونصدتا هزارتا ماچش کن نگاری...
مامان ایلیا
7 آبان 92 13:50
سلام نگاری جون. معلوم هست کجایی دختر نه پیش ما میای و نه خبری ازت هست؟؟
هیراد و عمه لیلاش
7 آبان 92 21:06
خاله فدای همه اداهات بشه عزیز دلم همه جوره خوردنی هستی خوشمزه خاله
مامان اهورا(نرگس)
8 آبان 92 10:25
سلام...نگاری جونم کم کاریا!!!!!!! خیلی کم پیدایی... دلمون تنگ میشه آخه!!!
مامان اهورا(نرگس)
8 آبان 92 10:26
خاله قربونت بره با اون لبات که همش و خوردی!!!!
مامان ارشیا
11 آبان 92 16:38
واقعا حق داری نگار جون میچلونیش منم بودم همین کار میکردم با اون صورت نازش
لیلا جواهری
17 آبان 92 17:11
سلام عسلی سلام ناز پسر دورت بگردم ناناز ماشالاو ماشالا
مامان بهداد
18 آبان 92 10:01
ای جان. قربون اون لب و لوچه ی آبدارت بشم من.
مامانی آرتین
20 آبان 92 0:09
الهی چشاشو ببین چه نازه ماشاا.... عسل خاله دیگه مرد شدی واسه خودت