یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

آدرین نیم ساله شده

1392/7/23 23:19
نویسنده : نــگاری
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی من. خوبی ؟ خوشی؟ سلامتی؟

عزیزکمماهگیت مبارک

امروز واکسنتم زدی کلی هم اذیت شدی بر عکس دفعه های قبل که واکسن می زدی

کلی هم با تعجب نی نی های دیگه رو نگاه می کردی که می رفتن واکسن می زدن و گریه 

کنان بر می گشتن. الهی بمیرم واست بعد واکسنت سریع بغلت کردم تو هم سریع اروم شدی

و چسبیدی به من و این چسبیدن تا خونه ادامه داشت. چون همیشه قبل واکسن بهت

استامینوفن می دم تا رسیدیم خونه خوابیدی منم هی کمپرس می کردم پاتو که بازم

کمی ورم کرد. الهی قربون اشکات برم که وقتی از خواب پا شدی دیگه پاتو تکون ندادی

کلی سعی می کردی با غر غر درد پاتو فراموش کنی ولی گاهی اوقات صبرت لبریز 

می شدی می زدی زیر گریه. تمام روز و دراز کشیده بودی و منم هی سرتو ناز می کردم

ولی خوب اینم گذشت. دیگه واسه خودت اقا شدی. غروبی هم هی بی تابی می کردی 

که با بابایی رقتیم بیرون تا یه ذره حالت عوض شه. تو هم که عاشق ماشین سواری

سریع ساکت شدی عشقم و یه 1 ساعت بعد تو بغلم خوابیدی عسلم.

دیگه حالا حالا ها راحت شدی تا یه سالگیت. 

این ماه شدی 8 کیلو و 68 سانت دکترتم از همه چیزت راضی بود و اجازه غذا کمکیتم  داد

منم خوشحال. اخه یه عالمه دستور غذای نی نی جمع کردم که می خوام همه رو واست

درست کنم.

 

ادرین

اینجا هم دارم پاتو می مالم تو هم این شکلی نگام می کنی




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سام
23 مهر 92 3:53
6 ماهگیت مباااااااااااااااااارک عسلی.قربون اون نگاه قشنگت
مامان آنی
23 مهر 92 13:12
نیم ساله شدنت مبارک آدرین جووووووووووووونییییییییییییی
رضوان مامان رادین
23 مهر 92 14:19
پسر عسل 6ماهگیت مبارککککککککککککککککککککککک
مامان روشا
23 مهر 92 19:49
6 ماهگیت مبارک گل پسر
هیراد و عمه لیلاش
23 مهر 92 21:22
فسقلی خاله نیم سالگیت مبارک
مامان ایلیا
24 مهر 92 1:20
آدرین خوشگلم 6 ماهگیت مبارک عزیزم. بمیرم برات که اذیت شدی خاله جونم،عوضش حالا حالا دیگه واکسن نداری چقدرم خوشمزه افتادی تو عکست دلم میخواد لپاتو گاز بگیرم ولی دلم نمیاد که پس یه عالمه بوست میکنم
کاکل زری یا ناز پریییی
24 مهر 92 16:45
الهی خاله فدای قیافه مردونه ات بشمممممممم خدارو شکر از شر این واکسن ها راحت شدی عزیزکم درسته برای سلامتیه ولی دل ادم ریش میشه حسابی
مامان ایلیا
24 مهر 92 18:19
عید شما و آدرین جونم مبارک
مامان آرین
27 مهر 92 1:29
6ماهگیت مبارک آدرین کوجولو
مامان اهورا
29 مهر 92 10:10
نیم ساله شدی قند عسل!!!مبارک باشه...برات هزار تا آرزوی خوب دارم...