یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

دست های خوشمزه ادرین

1392/3/28 15:58
نویسنده : نــگاری
836 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه من

تازگی ها اون دستهای کوچولوی خوشگلتو خیلی می خوری یه ملچ مولوچی هم راه

میندازیکه نگو همه دلشون ضعف می ره. یه فیلمم ازت گرفتم بزرگتر که شدی ببینی چه

دلبری هایی می کنی. اولا فقط تو بغل خودم این کا رو می کردی الان تو بغل مامان بزرگ هات 

هم می کنی اونا که طفلکی ها ضعف می کنن واسه سر و صدا هایی که در می یاری.

وروجکی دیگه بلدی چی کار کنی. آدرین مامان می خوام یه اعترافی کنم دلم نمی خواد

 ایین روزها زود بگذره راستش از الان داره دلم تنگ می شه

یکی از سرگرمی های من اینه که هر چند روز یه بار با دقت به بند های تنت نگاه کنم 

ببینم تغییریکرده یا نه. با هر بند جدید کلی قربون صدقه ات می رمماچ

بابام اسمت و گذاشته لپ لپ. تازگی ها تا بغلت می کنه میگه لپ لپ تو هم از اون لبخند 

قشنگها تحویلش می دی. شیوا ، زن دایی کوچولوم هم بالاخره عکس های شما رو دید.

تازگی ها خیلی خیلی به اطرافت توجه می کنی عزیزم. دنبال من و بابا می گردی تو خونه

به صدای جغجغه هات توجه می کنی و از بینشون یه جغجغه محبوب انتخاب کردی و صداشو

از بقیه بیشتر دوست داری.  وقتی واست شعر می خونم یا باهات حرف می زنم

تو هم دهنت و باز و بسته  می کنی و از خودت صدا در می یاری . 

 

ادرین

خجالت

ادرین

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

شیدا
28 خرداد 92 15:56
چقدر بزرگ شده،ماشاالله ماشاالله رمز همون قبلیه،رمز پست آخر فرق داره!
مامانی آرتین
28 خرداد 92 16:01
نگار جون من هر وقت این جیگر طلا رومیبینم دلم غش میکنه براش از طرف من 100 تا ماچش کن
مامان مانی مسافر کوچولو
28 خرداد 92 17:38
اخی نازی از عکسش معلومه با اشتها میخوره انگشتشو نوش جانش ولی خاله تو عکس کیو نگاه میکنی حواست به مامان نیس؟



بغل مامان جونیشه و اتفاقا عکاس منم
مامان ازاده
28 خرداد 92 19:21
وای نگار جون ماشالا عزیز دلم این گل پسر-منم دلم میخاد انشالا این دوران بارداری تموم بشه و پسلم بیاد بغلمو منم واسش غش برم
مامان سونیا
29 خرداد 92 9:14
سلام خانمی امروز برای اولین بار وبتون رو دیدم وب قشنگی دارید و هزار ماشالله گل پسر نازی دارید خدا نگهدارش باشه
مامان و بابای حسین
29 خرداد 92 9:47
ســـــــــــــــــــــــــلام _______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمتان_____@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ وبلاگتون خیلی عالیه ممنون میشم اگه آدرس حروف متحرک پست ثابت آدریان جون را برام بذارین.
اسماء
29 خرداد 92 11:29
وای من فدای ملچ ملوچای این لپ لپ خان شم منم نی نی یهویی میخوام عزیزم خصوصی
اتنا مامان نگین
29 خرداد 92 12:51
ماشالله عزیزم واقعا راست میگی انگار همین دیروز بود اومدم وبت وبا پست سیسمونی با وبت اشنا شدم .ایشالله تنش سالم ولبش خندون باشه تا همیشه هاااااااااااا
مامان ایلیا
29 خرداد 92 13:02
سلام نگاری جون.خوبی؟ ماشاااالله به این پسر خوشگل و نمکی. هزار ماشالله چقدر بزرگ شده. از طرف من یه عالمه بوسش کن
رضوان مامان رادین
29 خرداد 92 13:49
ای جونننمممم عاشقتم ماشا... خیلی خوردنی شده این پسمل ما
مهدیه
29 خرداد 92 13:50
نازییییییییییییییییییییییی! بوس
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 خرداد 92 15:31
ای جووووووووووونم لپ لپ ِ باباییییییییییی
هیراد و عمه لیلاش
29 خرداد 92 15:40
واااااااااای فدات بشم من که هزار ماشاالله داری روز به روز شیرینتر میشی دم دستم بودی کلی چلونده بودمت خاله جون من عاشق اون نگاه نازتم خاله جون
مامان ایلیا
30 خرداد 92 20:17
ممنون عزیزم.زیاد به یادت بودم
مامان پوريا پهلووون كوچولو
31 خرداد 92 11:07
سلام عزيزم خوبي؟ادرين جان خوبن ؟ماشا الله چقدر بزرگ شده پسمل كوشولومون .چند وقتي نتونستم بهتون سر بزنم يعني سرعت نت خيلي پايينه كلافه ميشم .خدا ادرين جونو حفظ كنه واستون ماه شده
م (خط خطی های خوانا)
31 خرداد 92 20:54
ای جان
زهرا مامان فنچی
31 خرداد 92 23:21
چه بزرگ شده .خدا حفظش کنه براتون پسری رو ببوس
دو دانشجو
1 تیر 92 11:35
سلام عزیزم. کوچولوت خیلی ناز شده . خدا برات حفظش کنه. بوس


خواهش می کنم این دفعه ادرس درست وبلاگتونو بنویسین که بتونم سر بزنم بهتون
هیراد و عمه لیلاش
2 تیر 92 23:39
در تمنــــــــــای نگاهــــت بیقرارم تا بیایی من سکوت لحظه ها را میشمارم تا بیایی سالروز میلاد با سعادت امام عصر بر شما مبارک
مامان ایلیا
3 تیر 92 15:01
ماییم کز او دوریم یا رب برسان ما را... میلاد پر از نورش مبارک
مامان آنی
3 تیر 92 15:09
ای جانم چه انگشتی میخوره دهنم آب افتاد