یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

بدو بدو مسایقه

1391/11/19 1:55
نویسنده : نــگاری
350 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم این مسابقه داستانش چیه و کجا میخواد تموم شه

ولی خوب منم دعوت شدم بهش

فقط می دونم این یه مسابقه وبلاگی که باید توش توضیح بدیم

چرا وبلاگمونو دوست داریم

تنها شرط مسابقه هم دعوت کردن 3 تا از دوستامونه

منم از طرف هیراد کوچولو و عمه جونش دعوت شدم

اول از همه هم دوست جونایی که دعوت کردم و اعلام می کنم

1- مامان فرانک و ارشیا کوچولو

2- مامان آنی و ویانا فسقلی

3-هانی جونم و نی نی تو راهیش

قلب

قلب

قلب

 

خوب منم مثل بقیه مامانهای نی نی وبلاگی می خواستم تموم لحظات

رشد کردن یه معجزه دوست داشتنی رو تو وجودم ثبت کنم

خاطرات و لحظاتی که می تونه تو روزمرگی ها کمرنگ شه

این معجزه دوست داشتنی که حرفش می زنم دقیقا همون چیزیه که

یهویی به زندگیمون قدم گذاشت دنیامون و طرز فکرمون و زندگیمونو

به طور کل عوض کرد و از من آدمی درست کرد

کاملا متفاوت با قبل

و من وبلاگمو دوست دارم چون تو صفحه صفحه اون زندگی جریان داره

و خاطراتی که زمین تا اسمون با خاطرات نوشته شده قبلیم فرق داره

من وبلاگمو دوست دارم چون داره بهم نشون می ده چه مسیری رو 

طی کردم که از یه دختر شیطون و سر به هوا تبدیل به یه مادر نگران

و یه همسر صبور شم، چیزهایی که کم تر تو من دیده می شد

.

.

.

و ذوستام دوستانی که شاید در عین کمرنگ بودن بیشترین کمک و می کنن

دوستایی که مجازین ولی تجربه هاو ایده هاشون همیشه بهترینه

همشونو دوست دارم واسه دوستی بی آلایش مون ارزوی پایداری می کنم

 

 ماچ

ماچ

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

کاکل زری یا نازپری
19 بهمن 91 9:35
سلام نگار جونم خوبی؟؟ ممنونم دوستم که دعوتم کردی خوشحالیدمممممممممممم
مامان آنی
19 بهمن 91 13:53
سلام نگاری جونم قالبت رو عوض کردی خیلی خوشگله بعد از واکسن حسابی با ویانا در گیر بودم بابت دعوت به مسابقه خیلی خیلی ممنون خودت که خیلی زیبا نوشتی و من هم باهات هم احساسم سعی میکنم زود برگردم
م(خط خطی خوانا)
19 بهمن 91 18:44
مامانش
20 بهمن 91 1:56
آخه اون قالبت نداشت
مامان آرین
20 بهمن 91 14:11
سلام نگاری جون.نی نی خوشگل مسابقه شرکت کرده؟؟؟ای جووووونممممم.اگه رای گیری بود خبرمون کن.البته خوب هم نفهمیدم چطور مسابقه ایه .
خاله فرانک
21 بهمن 91 16:33
سلام نگاری جون بابت دعوت به مسابقه خیلی خیلی ممنون
معصومه
23 بهمن 91 12:14
م(خط خطی خوانا)
23 بهمن 91 15:52
سلام نگاری افففففففففففففرین درست حدس زدی دقیقا فکر کردم بی معرفت شدی که دیگه سر نمیزنی! اره بعضی وقتا قاطی میکنه کد نمیده یا باز نمیشه اگه اینجوری شد اگه موزیلایی با اکپلورر یا برعکس امتحان کن خودت خوبی؟ نی نی خوبه؟ دیگه داریم لحظه شماری میکنیما
مامان آنی
24 بهمن 91 9:31
سلام نگاری جون خوبی؟ کجایی عزیزم ؟چند روزه که آپ نکردی ! ویار که اذیتت نمیکنه؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 بهمن 91 12:11
قشنگ بود.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 بهمن 91 23:06
عزیزم، یه چیزی رو دوست دارم بهت بگم ... قصد جسارت هم ندارما .. دوستانه... توی قسمت ویرایش قالب، این قسمت رو درستش کنین: ببین، 11Comment درست نیست. اگه یه S بذاری جلو کامنت، خیلی بهتر میشه ... مثلا 11Comments
مائده(ني ني بوس)
30 بهمن 91 11:31
ايشالا كه مامان به اين مهربوني هميشه براي ني ني خوشگل و نازش بنويسه و بنويسه