یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

خسته ام

1391/10/28 2:41
نویسنده : نــگاری
628 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گولوری

کلی داری بزرگ میشی شکمم کلی گرد شده و دیگه واقعا باید لباسهامو عوض کنم.گاهی اوقات 

احساس می کنم شکمم داره کش می یادتتتازگی ها کلی احساس خستگی می کنم 

همش دوست دارم ولو شم اینور و اونور.طظ رو زانوهام اگه بشینم به زور پا می شم باید یه 

جایی رو بگیرم   پاشم .عادت بدی که تازگی ها پیدا کردم اینه که شبها به این راحتی خوابم نمی برهدتهع

دیروز با بابایی رفتیم خرید کلی خرید کردیم باباییت کشته منو با این اخلاقش به هرچی که نگاه 

کنم فکر می کنه هوس کردم و دلم می خواد کشته منو یعنی. کلی هم لباس نی نی دیدیم ولی 

خوباونقدرا قشنگ نبود. تازه به زودی قراره با مامانم اینا بریم بقیه خریداتم بکنیم.

یه عروسی هم دعوتیم خلاصه کلی شلوغ پلوغ سرم کلی هم بی حوصله ام.

طفلک بابایی هم کلی سرش شلوغه کلی خسته می یاد خونه ولی حواسش به من هست  

کلیهوامو داره. خیلی بابایی تو دوست دارم نی نی ط

 

تط

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آرین
28 دی 91 7:49
سلام مامان نگاری جون.خداوند همسر مهربونت رو واسه شما ونی نی خوشگل حفظ کنه.خریدهای نی نی جون مبارک.این حالت هایی که نوشتی همگی در این دوران طبیعیه عزیزم.تازه هرچی به ماه آخر نزدیکتر میشی بیشتر هم میشه.اما فکر کردن به نی نی جونی تحملش رو خیلی راحت میکنه گلم.موفق باشی
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
28 دی 91 10:31
به به مامان نگـــاری ... عزیزم الان باید پادشاهای کنی بعد از بدنیا اومدن نی نی همش کار و کار و کار ه ... دیگه وقت نداری که اینطوری بتونی ولو شی ایشاءا... همیشه به عروسی عزیزدلم ... همیشه خوشبخت باشــــــــــین گلم مـــــــــراقب خودت و آقای نی نی باش...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
28 دی 91 10:40
خـــاله نگــــاری جونم این پایینی ها همه مال توه خودم ماچت کــــــــــــــردم ...
کاکل زری یا نازپری
28 دی 91 11:12
سلام نگاری جونم خوبی؟؟؟ منم این قدر بی حوصله ام که نگوووووووووووووووو اصلا دلم به هیچ کاری نمیره تازه درسامم مونده اصلا حال ندارمممممممممم
مــآمــآنــے
28 دی 91 12:53
سلام عزیزم درگیر امتاحانات بودم که امروز به سلامتی آخریش رو دادم و تموم شد.... خیلی مواظب نی نی باش آپیدم بیا
مــآمــآنــے
28 دی 91 13:58
عزیزم
فسقلیتون دختر یا پسر؟!



پسره
یــآســَمــَن
28 دی 91 13:58
مرسی عزیزم
مائده(ني ني بوس)
28 دی 91 16:20
يادش بخير روزهاي شيرين انتظار براي منم دير ميگذشت.ايشالا روزهاي خوبي رو در پيش داشته باشي و از بارداريت لذت ببري
سه دانشجو
28 دی 91 20:09
سلام عزیزدل. الهی از عوارض بارداریه دیگه امیدوارم هردوتون سالم باشید و شماهم به زودی حال و احوالت بهتر بشه. بوووس
مامان مريم
29 دی 91 0:42
نگارى جون از الان خسته اي؟؟؟!!! ني ني بياد ميخواي چي بگي؟
مامانش
29 دی 91 0:44
سلام عزیزم . میدونم که بدقول نیستی دوستم . خیلی خیلی خیلی ممنونم به خاطرش . بازم ببخشیدا اذیتت میکنم . ولی مامانی نشد کدهایی رو که برام گذاشته بودی رو کپی کردم تو ویرایش قالب ولی نشد . اگه میشه ببخشیدااااااااااااااااا خودت یه بار امتحانش کنی . مرسی . اصلا اصلا اصلا عجله نکنی ها . هر موقع که بیکار بیکار بودی و حوصله داشتی خسته نبودی اصلا خودتو اذیت نکنی ها . ناراحت میشم به خدا . بازم مرســـــــــــــــــــــــی .
مامان بهداد
30 دی 91 15:28
سلام نگاری جون. خسته نباشی. هیچ اشکالی نداره. تا میتونی و فرصت داری استراحت کن و ولو شو . برای بچه هم خوبه هم استراحت می کنه و توی استرس و خستگی نیست و هم آرامش بیشتری پیدا میکنه. سعی کن که روی زمین نشینی چون بلند شدن از روی زمین خیلی سخته و درد آور. خلاصه که حسابی به خودت برس و سرت رو گرم کن تا هم حوصله ات سر نره و هم روزات راحتتر بگذره. تازه سه ماهه دوم دوره نشاط و شادمانی برای مادره. پس چرا خوشحال نیستی که بیشتر ماههای سخت رو پشت سر گذاشتی و داری به روزهای شیرین مادر شدن نزدیک میشی؟ همش به نی نی فکر کن و براش شعر بخون و حتی کارهای روزمره ات رو براش تعریف کن. شما هر چی شادتر و آرومتر باشی پسر مهربون تر و آرومتر و شادتری قسمتت میشه. بذار حسابی به صدات آشنا بشه. ببخشید که این همه توصیه کردم. اما این روزها خیلی قشنگه. قدرش رو بدون و بی حوصله نباش. قد یه دنیا خوشحال باش که خدا تو رو لایق مادر شدن کرده. عزیزم خوش باشی. مواظب خودت باش.
کاکل زری یا نازپری
30 دی 91 16:17
خوبی عسیسممممم .؟؟؟؟ منم هییییییییی
م(خط خطی خوانا)
30 دی 91 21:53
مامان امیر محمد
1 بهمن 91 16:53
ای بابا تازه شروع شده که تندتند بری لباس بخری مواظب نی نیمون باشیااینم بوس برا نینی از طرفــــ امیر محمـــــــــد
marjan
1 بهمن 91 21:49
سلام نگار جووووووووونی!میبینم که این گل پسر حسابی مرد شده برای خودش!الهی قربونش برم که شکم مامانیشو گردالی کرده! نگاری اسم این پسملی مشخص نشد هنوز؟ راستی خصوصی داریییییییی
مامان آنی
2 بهمن 91 15:13
نگاری جونم خسته نباشی این روز ها هم میگذره
مامان پوريا پهلووون كوچولو
3 بهمن 91 0:16
سلام عزيزم خوبي خستگي و بي حوصلگي اين روزهات طبيعيه ولي بدون اين روزهاي سخت اما شيرينم ميگذره و بعدها هيچي يادت نمياد