یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

زندگی ادامه دارد.....

1391/10/2 0:42
نویسنده : نــگاری
377 بازدید
اشتراک گذاری

زمستون شروع شد و چند وقت بود که خرافه پرستهای کم بین ناقوس پایان دنیا رو به صدا در آورده بودن 

بعضی ها قبول کردن نابودی رو و بعضی ها فقط از جشن و مراسم مخصوص قبیله مایا استفاده کردن و 

کلی خوش گذروندن و ما اریایی ها به رسم ایین باستانی مون شب زنده داری کردیم  و طبق معمول الهه

روشنایی ، تاریکی رو مغلوب کرد.

نتت

دتنی نی جون  کلی هوا سرد شده و هی داره برف و بارون می یاد و پاییزم

خداحافطی کرد و رفت تولد عمه کوچیکه منم تو شب یلدا بود و از اونجایی که مامان بزرگ و بابا بزرگم

تهران نیستناومدن خونه بابام و علاوه به شب یلدا کلی هم تولد گرفتیم و کلی خندیدیم و رقصیدیم و کلی

خوردیم

البته بهتر بگم کلی خوردم. شکمو شدم.منم

آزمایش قندم خوب بود قندم از حالت نرمالم پایین تره ولی یه ذره کم خونی دارم انگار حالا برم دکتر معلوم 

می شه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

رضوان مامان رادین
2 دی 91 0:47
یلداتون مبارک
مامان یکتا
2 دی 91 9:52
سلام عزیزم یلدایت مبارککککککککککککک راستی از نی نی چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاکل زری یا ناز پری
2 دی 91 11:47
گلم خوشحالم که خوش گذشته الهی همیشه شاد باشین به خودت حسابی برس پسته بخور که اگه کم خونی داشتی جبران بشه
م(خط خطی خوانا)
2 دی 91 17:49
ایام به کام دوست من زندگیت شاد
مائده(ني ني بوس)
2 دی 91 19:26
يلداي خودتو گوگولي مباااارك
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
3 دی 91 10:36
سلام عزیزم من اومدم ... یلدات مبارک البته با کلی تأخیر ... این چند روز کلی اعصابم خورد بود تو ی پست رمزدار میخوام بزارم و خودم و خالی کنم ... دوستت دارم مراقب خودت و مرد کوشولوت باش ...
مامان فرانک
3 دی 91 16:02
من اناری را کنم دانه به دل میگویم خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود (سهراب سپهری) همیشه شاد باشین و بهتون خوش بگذره
م(خط خطی خوانا)
4 دی 91 18:51
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 دی 91 20:21
سلام عزیزم نمیدونم فکرهای مزخرفی میکنم ممنون ی جشـــــن کوشولوی 3نفری بود ...
نسیم
6 دی 91 15:35
سه ماهه دوم بهترین روزای بارداریه نگاری جون حالشو ببر زود میگذره منم کم خونی دارم مشکلی نیست حسابی گوشت بخور نینی هم تپلی میشه
marjan
6 دی 91 17:16
عزیزم اولین یلدات البته با تاخیرمبارک باشه پسر کوچولو! راستی نگاری جون عکاستو دیدمچقد چهره ت عروسکی و نازه عزیز دلم!خیلی دوست داشتنی بودی! برو خصوصی گلم
م(خط خطی خوانا)
6 دی 91 18:23
منتظر اپ شدنت هستم عزیزم