یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

درگیری های جدید من

1391/9/20 21:54
نویسنده : نــگاری
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نینتن

این هفته کلی درگیری داشتم هم سرما خوردم هم تخت و کمد تو رو اوردن واسم. من و بابایی هم که منتظر

اومدن تو نبودیم واسه خودمون یه اتاق کار درست کرده بودیم که مجبور شدیم کلی از وسایل و جمع کنیم

مجبور شدم میز نورم رو جمع کنمب. میز کامپیوترها رو جمع کنم به جای 3 تا کیس مجبور 

 شدم فقط یکیشو بذارم و بقیه رو بفرستم سمت انباری و پاسیو که اتاقت خالی شه. یه موکت عروسکی  

هم واست گرفتم بعد اینکه وسایل و جابجا کردم موکت پهن کردم و بریدم و دیوارها رو تمیز کزدم خ

و فرداش وسایلت و اوردن و نصب کردن. راستی نی نی تو این همه کمد می خوای چی کار؟؟؟ کمد

لباس داری و ویترین و تخت و دروارن

مبارکت باشه.

اینم عکسه مدلشه فقط شکل یه خرس رو در ها و رو تختت هست. طرح لاوین آپاداناست دیگه

مح

 

فردای نصب وسایل من سرما خوردم چه سرمایی افتضاح. ننابریزش بینی و عطسه. بابایی

گفت بیا بریم دکتر نمونه تو تنت.

 هم رفتیم و تنها پزشک شب متخصص طب اورژانس بود. نمی دونی چه دیوونه ای هم بود. اول نه 

 گداشت و نه برداشت گفت طهالت خونریزی می کنه اگه یه ضربه به شکمت بخورهئ

بعدا که گفتم باردارم هنگ کرد شکم گرد من و ندیده بود. بعد گفت خوب اوضاعت بد تر شد. شاید نتونی 

بچه ات رو نگه داری لواست آزمایش می نویسم  و کلی هم ما رو ترسوند و خبر نداشت که من هم 

 مامانم هم خواهر شوهری  کادر پزشکی هستن و وفتی فهمیدن دکتر اینجوری گفته  گفتن دنبال پول

بوده و چرت گفته. فقط من کلی حرص خوردم. بابا نی نی تنبل یه تکون بده به خودت دیگه.

 خلاصه اینکه نی نی تنبل کلی من و ترسوندی. یه قل قلی هم خوردی دیروز صبح نمی دونم

می شه اسمش و حرکت گذاشت یا نه؟

    راستی الان از سونو اومدم شما هم حالت خوب خوب بود اقا پسر

 

وزنتم 384 گرم بود

ت 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
21 آذر 91 0:52
گلم تو در جریانی رمز و خصوصی گذاشتم برات ... بمن رمز نمیدی ؟؟؟؟
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
21 آذر 91 10:32
عزیز دلم مبارکش باشه ... ایشاءا... بسلامتی ازش استفاده کنه ... خانمی بخاطر بارش اون رنگی رنگی ها تو وبت نمیشه پست رمزدارتو باز کرد چیکار کنم ؟؟؟؟؟ راستی ما اون آقا کوچولو رو به چه اسمی باید صدا کنیم ...
کاکل زری یا ناز پری
21 آذر 91 10:41
سلام نگاری جونممممممممم خدا بد نده چرا مراقب نبودی؟؟ عجب دکتری بود می خواستی بگی بفرمایید یکم امید واری واااااااا خوبه فقط سرما خورده بودی نه چیز دیگه خوب خدارو شکر بخیر گذشت . تخت و کمد نی نی مبارک چه خوشکله خانوم به سلامتی استفاده کنه عزیزم به بچه میگی این همه کمد می خوای چی کار؟؟ به خودت بگو سه تا کیس می خوای چی کار؟؟ هههههههههههه ههههههههه
مامان ماهان نفسی
22 آذر 91 16:29
مبارکه مبارکه تمام وسایلاتون مبارک گل پسریالهی بمیرم که درکت میکنم چی کشیدی از حرف زدن دکتر نفهم اخه خاله منم 8 ماهه بودم تو شکم مامانم به مامان بیچالم گفتن امکان داره نینیت خفه بشه مامانم های های گریه میکرد بعد یه دکتر دیگه به مامانم گفت غلط کرده بهت اینجوری گفته اون دکتر نبوده خیال مامانی راحت شد
آسمونی
22 آذر 91 23:38
مبارک باشه وسایل نی نی . مگه شما رشته ات چیه ؟ اگه گرافیک باشی که هم رشته ایم . ایشالا دیگه سرما نخوری .. منم بدجوری سرما خوردم . خوشحالم که نی نی سالم و سرحاله .
مامان مريم
23 آذر 91 0:48
سلام عزيزم اولا براي تو و ني ني جونمون آرزوي سلامتي دارم سرويس خواب ني ني هم مبارك باشه خيلي قشنگه به سلامتي
سمیه مامان ارمیا
23 آذر 91 11:33
عزیم خیلی مراقب خودت باش تا تو دوران بارداریت مریض نشی و کوچولوت هم قوی و سالم باشه.
هیراد و عمه لیلاش
23 آذر 91 16:53
عزیزم خدا بد نده از دست این دکتر های ..... به هر حال خیلی مراقب خودت باش دیگه چیزی نمونده عزیزم راستی وسایل نی نی مبارکش باشه و اینکه منم رمز میخوام اخه مردم از فضولی