یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

نبودیم دیگه

1391/9/8 18:54
نویسنده : نــگاری
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی زرطی

 

این چند روز محرم بود و تعطیلات و اینا ما هم که تعطیلات ندیده اصلا نمب تونیم خودمون و کنترل کنیم یا مسافرتیم یا مهمون بازی واسه همین وقت نکردم بیام اینجا. هر چند که به خاطر کارای بابایی مسافرت نشد بریم ولی خوب یه ذره مهمون بازی کردیم.

1 اذر رفته بودیم دکتر. خانوم دکتر کلی دعوام کرد که تو چرا هنوز کفش پاشنه دار می پوشی؟؟؟ تو چرا هنوز شلوار لی پاته؟؟؟ حالا خوبه ایندفعه کمر بند نبسته بودم وگرنه ایندفعه پوستمو می کند. خوب چی کار کنم هنوز شلوارام اندازمه یه ذره تنگ شده ولی هنوز اندازه است بعداشم من با کفش پاشنه دار راحتم خوب.

سعی می کنم نپوشم دیگه یا کمتر بپوشم ولی قول نمی دم. رفتم 2 تا سارافون خریدم یکیشو خیلی دوست دارم چون بابایی واسم انتخاب کرده. حسابی تو فکر اطاقتم کلی ایده دارم بعد فکر میکنم اونقدر ها جا نداره اطاقت که من اینقدر دارم نقشه می کشم.

راستی نی نی فسقلی تازگیها یه حرکات خیلی ارومی داری که من اسمشو نمی زارم حرکت بابا تنبل خان زود باش دیگه یه تکونی بخور. زودی بزرگ شو دیگه.

راستی دکتر واسم آزمایش قند هم نوشته  واسه اخرهای آذر برم ببینم چطوریه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهناز
8 آذر 91 19:15
ای جونم ان شالله که سالم به دنیا میاد لینت کردم خانومی
مائده(ني ني بوس)
8 آذر 91 22:53
عزيزم يه خرده بيشتر رعايت كني ضرر نداره.بعدا ممكنه كمردرد بگيريا
مامانش
9 آذر 91 9:45
سلام عزیزم . خوبی ؟ نی نی جونی خوبه ؟ مراقب خودتون باش دوستم . دوست دارم .
کاکل زری یا ناز پری
9 آذر 91 22:44
نگاری جان حرف های خانوم دکی رو گوش بده دیگه بابااااااا لباس نو مبارک جیگررررر
مامان پوريا پهلووون كوچولو
9 آذر 91 23:45
سلام گلم خوبي ؟فينگيلي چطوره اذيتت كه نميكنه هان؟واي كفش پاشنه بلند كيلويي چنده؟ به فكر سلامتي خودت و ني نيمون باش نگار جان براي مدتي قرو فر وتيپ ميپ تعطيل!
نسیم
10 آذر 91 21:58
چه جالب منم تا الان که تو هشت ماهم همش کفش پاشنه دار میپوشم ای جونم از تکوناش لذت ببر تازه اول شیطونیاشه
مامان مريم
12 آذر 91 10:24
سلام نگارى جون خوبي؟ نى نى جونمون خوبه؟ مگه تو هفته ي چندي كه به نى نى ميگي تكون بخور؟ زود نيست؟ هول نكن بچه رو
مامان فرانک
12 آذر 91 17:11
رضوان مامان رادین
16 آذر 91 13:46
عزیزم مواظب خودت باش.دیگه شلوار تنگ هم نپوش دیگه واسه نی نی ضرر داره
مامان آرین
17 آذر 91 23:25
سلام عزیزم .به حرف خانم دکترت گوش کن مامانی ضرر نمیکنی.برای تکون نی نی عجله نکن خیلیها دیر متوجه میشن .مثه خودمن .بزودی تکون های زیادش هم حس میکنی گلم.
behnaz
24 آذر 91 13:02
عجیجم جیگرتو بخورم من خوب کفش معمولی بپوش لباس راحت بپوش بذار نی نی هم جاش راحت باشه زودی بزرگ بشه تپل بشه بیاد من بخورمش مواظب خودت هم باش خیلی! لباس خوشملت هم خیلی مبارک باشه پسرخالم خوش سلیقه است دیگه!!! از انتخاب تو برای مامانی شدن نی نی مون مشخصه اتاق نی نی هم مبارک حواست هم به خودت باشه لباس گرم بپوش سرماخوردگیت زود خوب بشه