یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

حق با تو بود....

1391/8/24 12:51
نویسنده : نــگاری
400 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم مثل همیشه......d

 

سادگی و زود باوری های من...... صبر و حوصله و نصحیت های تو .....

 

خسته ات می کنم..... از تکرار حماقت ها ......روی بر می گردانی اما دستانم را رها نمی کنی

 

sدانیال ..... یگانه من..... مرا ببخش.... که تو می گویی و می گویی ..... و من

 

هر چه می گویی دنیا غاری است تاریک و سیاه ....من برای اثبات آسمان آبی پیش می روم....

 

بعد از شکسته شدن هزار باره دلم .... به سویت می آیم .....و مثل همیشه می گویم حق با تو بود .....

 

dani

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کاکل زری یا ناز پری
24 آبان 91 23:00
مامان پوريا پهلووون كوچولو
27 آبان 91 20:48
سادگي نه رشد و تجربه