یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

روز اشتی با طبیعت

1394/1/18 1:50
نویسنده : نــگاری
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

چه زود سیزده روز از سال جدید هم گذشت

تمام این دو هفته هم یا مهمون بودیم یا مهمون داشتیم 

پنجم فروردین تولد بابایی بود که مثل پارسال با تولد شما یه جا می گیریم

دهم هم تولد بابا بزرگ بود که امیدوارم همیشه تن اش سالم باشه و به مراد

دلش برسه

سیزدهم هم بابایی سر کار بود و فقط بعد از ظهر رفتیم بیرون که

سیزده بدر شه به قول معروف 

                          

totalgifs.com gatinhos gif gif chat_272.gif   

 

 

پسندها (4)

نظرات (8)

رضوان
18 فروردین 94 11:36
به به عجب عکسهایی...پس شمام اینماه تولد دارید..بسلامتی..120 ساله بشی پسر طلا
مامان عالمه
19 فروردین 94 18:48
سال خوبی داشته باشی
Mah
22 فروردین 94 16:10
سلام عزیزم. با تاخیر سال نو مبارک... دوستت دارم... هنوز به یادت هستم...
نوشین
24 فروردین 94 10:10
آدرین جون عزیز دلم تولدت مبارک با آرزوی بهترین ها
مامان ایلیا
8 اردیبهشت 94 15:44
عزیز دلم دو سالگیت مبارک باشه ایشالله همیشه سلامت باشی خاله جون
مــآمــآنے
10 اردیبهشت 94 16:48
تولدت مبارک عزیزم
حافظ
13 تیر 94 1:34
سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیر محترم وبلاگ. . .مهربون برای تبادل لینک مزاحم شدم. مارو لینک کن بعد زود بهم خبر بده تا لینکت کنم. . عنوان : وبلاگ عاشقانه گلدن لاو آدرس : goldenlove.rozblog.com
مامان آراد و آرین
5 آبان 94 12:19
عزیززززززززززززززززززززززززززز دلمممممممممممممممممم ماشالا خدا حفظش کنه براتون