یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

19 ماهگی ادرین

1393/9/1 17:34
نویسنده : نــگاری
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک قند عسل

بازم تاحیر داشتم سرم حسابی بهت گرم یا مشغول آتیش سوزوندن هستی یا داری 

ریخت و پاش می کنی . من جمع می کنم و در عرض 2 دقیقه دوباره همه چی وسط

خونهاست مصرف شیرت اومده پایین ولی در عوض  بیشتر غذا می خوری  یکی از

دندونای نیش اتم در اومده  و یکی دیگه اشون هم  تو همین چند روزه سر و کله اش

پیدا میشه

و شما صاحب 14 تا دندون خوشگل میشی. چی گازهایی که با این دندونات نمی گیری

از من . دارم سخت تلاش می کنم مسواک بزنی یه موقع می زنی یه موقع هم بزش

میداری باهاش بازی می کنی.

عاشق اینی که با بابایی قایم شی و من بیام و پیداتون کنم کلی می خندی قربون

اون خندهات برم.دیگه کاملا حرفه ای با ایپد و ایپفون و تبلت بازی می کنی یه چند وقتیه

 یاد گرفتی با گوشیم زنگ بزنی اینور اونور همین کارو هم با  تلفن می کنی. 

لوبیا پلو غذای مورد علاقه اته کلی با اشتها می خوری  دوغ نعنایی هم خیلی

دوست داری.

 

خندونک

ادرین اماده بیرون رفتن

خندونک

پسر قرتی من

خندونک

اینم عکس اتلیه ات تو 18 ماهگی اسکنر دم دستم نبود ازش عکس گرقتم

واسه همین کیفیت اش پایینه

پسندها (3)

نظرات (5)

رضوان
1 آذر 93 21:26
19ماهگیت مباااارک....ماشاا... پسرباهوش...چقد عکس اتلیه اش خوشمل شده
مــآمــآنــی
19 آذر 93 19:22
فداااااش
مامان فرانک
29 آذر 93 13:28
نوزده ماهگی مبارکیلدا هم مبارکتون باشه
مامان ناهید
29 آذر 93 15:30
ماشالا به این پسر ناز.به وبلاگم سر بزن آپ کردم
مامان عالمه
1 دی 93 13:07
سلام دوست جونی میشه لطفا توی جشنواره نی نی وبلاگ به ما رای بدید.کد 25 را به 1000891010 ارسال کنید مرسی