یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

18 ماهگی ادرین و واکسن

1393/8/4 13:40
نویسنده : نــگاری
1,008 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلمClip Art Image Clip Art Image ماهگیت مبارک عزیزم

روز به روز داری بزرگ تر میشی و من دلتنگ تر. دلم واسه این دوران بی نهایت

تنگمیشه. 

واکسن 18 ماهگیتم زدی و حالا حالا ها راحتی تا واکسن بعدی. خیلی خیلی پسر

حوبی بودی و اصلا واسه زدن واکسن اذیت نکردی  فقط  اونی که تو پات زد خیلی

درد ناک بود کهاونم تا بغل ات کردم ساکت شدیخدا رو شکر وزن و قدت خوب بود

و همه راضی بودنهی هم به من می گفتن چاق اش نکنی ها

من بی صبرانه منتظر حرف زدنت هستم مامان و بابا رو خوب می گی

 موقع  غذا خوردن میگی  ام ام ! موقع بیرون رفتنممی گی دد

و چند وقته از کلمه اما استفاده می کنی اول فکر کردم می گی عمهولی بعد دیدم به

خیلی چیزها میگی اما

چند روزی  پیش جشنواره کودک و اسباب بازی بود من و تو مامانم پاشدیم رفتیم اونجا

خیلی شلوغ نبود واسه همین اصلااذیت نشدیم و یه سری اسباب بازی فکری هم

واست خریدم و روزی 2 ساعت با اونا سرگرمی  

5 شنبه هم بدون برنامه ریزی قبلی یهویی رفتیم عکاسی و یه دوتا عکس گرفتی که

با اینکهاصلا امادگی شو نداشتیم خوب شد حالا بی صبرانه منتظر اماده شدن

عکس هاتم.

تازگیها اگه دست من یا بابایی پول ببینی بدو بدو میای ازمون میگیری میری پشت در

 و دمپایی تو بر میداری  وتلاش می کنی پات کنی بری بیرون خرید

یعنی من عاشق این حرکتتم


بوس

اینحا هم برده بوذمت حموم اینقدر خسته بودی همین جوری خوابت برد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رضوان
4 آبان 93 17:14
جووونم چ ناز خوابیده...چ خوب رفتید نمایشگاه؟منم میخواستم برم منتها سرماخوردگی شدید گرفتم نتونستم... پروژه واکسن هم تموم شد...خدا را شکر
آزاده مامان آرتین
17 آبان 93 23:19
18 ماهگی قهرمان منم مبارک-آفرین پسر خوبم ک قوی بودی و گریه زیاد نکردی
مامان مطهره
25 آبان 93 9:43
الهی که هماره زنده و سلامت باشه گوچولوی نازتون..
مامان فرانک
25 آبان 93 14:17