یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

عید قربان و تولد من

1393/7/19 15:31
نویسنده : نــگاری
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

من 26 سالم شد

امسال عید قربان  با تولد من یکی شده بود همه خونه ما جمع شده بودن که جا 

داره از همشون تشکر کنم. ادرین خان هم که جمع مامان بزرگها و بابا بزرگهاشو

دیده بود حسابی از خود بی خود شده بود و هر کدومشونو مامور یه 

کاری کرده بود و تا میتونست آتیش سوزوند

تو این چنذ وقته این قدر مشغول بودم دیگه دل و دماغ آپ وبلاگ نبود

ولی قول میدم دوباره هی وبلاگ ات و آپ کنم

تو این مدت 2 تا دندون دیگه در اوردی و 12 تا دندون داری ماما و بابا و رو قشنگ

میگی و باب شده همبازی شما تا میاد خونه از سر و کولش میری بالا تا

دستت به لوستر برسه. خلاصه هرچی کار خطرناکه با بابایی انجام میدی.

اینجا هم شدی بابا برقی

بوس

اینجا هم شدی دخمل خانوم مامانی. عاشق تل زدنی

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

رضوان
19 مهر 93 15:37
تولدتون مباااارک دوست جووونم...انشاا... تولد 100سالگیتو کنار خانواده عزیزت جشن بگیری...هزار ماشاا...ب ادرین جوووونی :-*
مامان عالمه
21 مهر 93 10:52
سلام دوست عزیز______$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____هستم__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ ..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°_____ _$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$ _____________€._______________$$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ ____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
یگانه
21 مهر 93 19:22
ادرین کوچولو امیدوارم سال های خوبی داشته باشی
مامانی
23 مهر 93 13:04
تولدت با تاخیر مبارک منم انقد مشغولم که وقت و حوصله اپ ندارم
آرنیکا
27 مهر 93 11:56
با سلام خدمت مامانی و بابایی من یه وبلاگ با عنوان طراحی و روتوش عکس درست کردم که با هزینه خیلی پایین اینکارو انجام میدم خوشحال میشم از نمونه کار ها دیدن کنید با تشکر آرنیکا
مامان فرانک
28 مهر 93 12:29
مامان نگاری تولدت مبارک
مامان نوشین
30 مهر 93 18:00
نگار جان الهی صد ساله شی در کنار پسر گلی و همسر گرامی
آزاده مامان آرتین
17 آبان 93 23:18
هر چند با تاخیر-ولی تولدت مبارک نگار جون-من تازه اومدم-تو هم ک مهری هستی مثل آرتین من