یکی شدن نگار ودانیالیکی شدن نگار ودانیال، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
♥ آدریــن کــوچـولو♥♥ آدریــن کــوچـولو♥، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

♥ مــامــان و آدریــن کــوچــولــو ♥

15 ماهگی آدرین

1393/4/24 19:11
نویسنده : نــگاری
1,521 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل من مبارک

روز به روز داری بزرگتر می شی و من دارم سعی می کنم از لحظه لحظه

اشاستفاده کنموای خوابیدنت چند وقته خیلی بد شده دیگه قشنگ

شب هابیداری و روزها خواب تازه 9 صبح می خوابی و 5 بعد از ظهر پا

می شیولی دیشب خاموشی زدمهر کاری کردی حتی یه دونه لامپ ام

روشن نکردم وتوهم همش می گفتی بغلم کناصلا رو پا نمی موندی

و دقیقا 4 ساعت بغلت کردم و راه رفتم تا خوابیدی 

امیدوارم دیگه امشب بخوابی.

کلی دندون در آوردی یکی رو 14 ماه 28 روزگی یکی رو 14 ماه و 29 روزگی

یکی هم15 ماهگی. دوتا دندون آسیاب یه دندونم جلو دیگه 9 تا دندون داری

جام جهانی هم تموم شد و من و پسری تقریبا بیشتر بازی ها رو دیدیم

این عکسم واسه بازی فیناله 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

رضوان
24 تیر 93 20:53
خوب کاری کردی خانومی..یکی دوشب به زور بخوابونش خوابش تنظیم بشه...وای وای کلاهشوووو شما هم مثل ما طرفدار ارژانتین بودین اما حیف که آلمان قهرمان شد
مامان لیانا
25 تیر 93 2:20
قند عسل 15 ماهه شدنت مبارک انشالا همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه..چه بامک شده داره داستان گوش میده..مامانی میتونم بپدسم کدوم شهر زندگی میکید؟
مامان آراد و آرین
25 تیر 93 9:54
salam zizam. 15 mahegi gol pesari mobarak. eishala sadsaleghish
مامان عالمه
25 تیر 93 19:57
طاعاتتون قبول.چقدر سخته شبها نمیخوابه یواش یواش عادتشو تغییر بده
مامان عالمه
27 تیر 93 20:17
آپم
مامان ایلیا
29 تیر 93 0:18
سلااام 15 ماهگیت مبارک باشه قشنگ خاله قربون خودتو اون کلاهت بشم که انقدر باهاش شیرین شدی ماشااااالله
مرجان خواهر پارسا
31 تیر 93 10:04
سلام ... خوشحال میشم تبادل لینک کنیم .. ماشالله پسر نازی داری...منم یه داداش کوچولوی ناز دارم .. ب ما سر بزن....
مامان فرانک
4 مرداد 93 12:10
15 ماهگی مبارک خوشگل پسر با او کلاه قشنگت
مامانی باران خانوم
7 مرداد 93 14:04
سلام مامان و آدرین جان خوبی پسر طلا وبلاگ ما ب روز شده با کلی تغییرات مامان آدرین بی زحمت شما هم یه تغییراتی و بدید منتظرتونیم
مرجان خواهر پارسا
14 مرداد 93 15:57
سلام ... عزیزم لینک شدین..... خدا رو چه دیدی شاید داداش من با پسر شما دوست شدن .... منو بلینک....
مــآمــآنے
16 مرداد 93 14:41
چند شب تلاش کن ایشالله خوابش درست میشه دندونای نو مبارک